کد خبر : 99283
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 11:54
-

ناکامی نگران‌کننده فوتسال در آسیا

ناکامی نگران‌کننده فوتسال در آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نتوانست برای چهارمین‌بار عنوان قهرمانی قاره کهن را برای کشورمان به ارمغان بیاورد و در فینال مغلوب نماینده تایلند شد. تیم فوتسال گیتی‌پسند که بعد از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران به‌عنوان نماینده کشور راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شده بود، در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نتوانست برای چهارمین‌بار عنوان قهرمانی قاره کهن را برای کشورمان به ارمغان بیاورد و در فینال مغلوب نماینده تایلند شد.
تیم فوتسال گیتی‌پسند که بعد از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران به‌عنوان نماینده کشور راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شده بود، در هشتمین دوره این مسابقات مقتدرانه کارش را آغاز کرد. شاگردان افضل که اکثرا ملی‌پوش بودند، در گام اول با ۶ گل شنزن چین را پشت سر گذاشتند و در بازی دوم مرحله گروهی نماینده ژاپن را با نتیجه ٣ بر ٢ مغلوب کردند تا به‌عنوان سرگروه به یک‌چهارم نهایی این مسابقات برسند. در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها که در پایتخت ویتنام برگزار ‌شد، قهرمان فوتسال ایران به مصاف بانک بیروت لبنان رفت که در پایان این دیدار نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه ٢ بر صفر مقابل حریفش به برتری برسد. حکم صعود گیتی‌پسند به فینال جام باشگاه‌های آسیا در بازی با الریان قطر امضا شد که نماینده ایران با نتیجه ۴ بر ٢ از سد حریف خود گذشت. در دیدار پایانی که روز گذشته میان گیتی‌پسند ایران و چونبوری تایلند برگزار شد، نماینده کشورمان با ٢ گل حریف در نیمه نخست غافلگیر شد. نماینده تایلند که قبل از این بازی فقط ٢ گل دریافت کرده بود، در آغاز نیمه دوم دروازه خود را روی ضربات احمد اسماعیل‌پور و علی‌اصغر حسن‌زاده در ٢ دقیقه باز شده دید، اگرچه چشم‌بادامی‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و گل‌ سوم خود را وارد دروازه گیتی‌پسند کردند. در ادامه تلاش بازیکنان ایرانی حاصلی نداشت تا چونبوری تایلند قهرمانی این دوره را کسب کند.
بعد از کسب عنوان سومی جام‌جهانی فوتسال خیلی از کارشناسان به خاطر بی‌توجهی به این رشته از فدراسیون فوتبال انتقاد کردند. برخی هم حذف زودهنگام تأسیسات دریایی در مسابقات‌ سال گذشته جام باشگاه‌های آسیا را یک نشانه برای افت فوتسال باشگاهی ایران می‌دانستند. با این‌که انتظار می‌رفت در هشتمین دوره این مسابقات چهارمین قهرمانی برای تیم‌های ایرانی به دست بیاید، گیتی‌پسند در فینال نتوانست مقابل توانایی بازیکنان تایلندی ایستادگی کند و شکست خورد. این‌که فوتسال باشگاهی ایران
٢ سالی است دستش از قهرمانی در جام باشگاه‌ها کوتاه مانده، می‌تواند نشانه‌ای برای افت فوتسال و زنگ خطری برای مسئولان باشد که بیشتر به این رشته توجه کنند.
منبع:شهروند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولاد ماهان دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

شنزن را ۷ بر صفر بردیم نه ۶ بر صفر.