کد خبر : 99343
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 14:22
-

پولپیس: فاصله ایران با اسپانیا و برزیل کمتر شده است/پنج تیم شرایط قهرمانی داشتند

پولپیس: فاصله ایران با اسپانیا و برزیل کمتر شده است/پنج تیم شرایط قهرمانی داشتند

پولپیس سرمربی تیم ملی تایلند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد کیفیت جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: مسابقات هیجان انگیزی بود که تیم های بسیاری خوبی در آن شرکت کرده بودند. بازی های خوب و نزدیک به همی را شاهد بودیم که ۴-۵ تیم نیز شرایط قهرمان شدن در تورنمنت را

پولپیس سرمربی تیم ملی تایلند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد کیفیت جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: مسابقات هیجان انگیزی بود که تیم های بسیاری خوبی در آن شرکت کرده بودند. بازی های خوب و نزدیک به همی را شاهد بودیم که ۴-۵ تیم نیز شرایط قهرمان شدن در تورنمنت را داشتند.

وی در مورد اظهارات سرمربی تیم چونبوری که عنوان کرده بود مثل ده سال گذشته دیگر از ایران ترسی نداریم گفت: بنظر من زمانی که شما مثل ایران بهترین باشید طبیعی است که این فاصله توسط تیم های دیگر کوچک تر شود. تیم هایی مانند تایلند در طول ۱۰ سال گذشته تلاش خود را کرده اند تا فاصله خود با ایران را کم کنند همانطور تیم هایی که از تایلند شکست خورده بودند و ضعیفتر بودند فاصله خود را با تایلند کمتر کرده اند.همانطور ایران نیز توانسته فاصله فوتسال خود را با تیم های برزیل و اسپانیا به حداقل برساند چون تیم های این چنینی در بالاترین نقطه قرار دارند و جای پیشرفت آنچنانی برای آنها وجود ندارد.

پولپیس در مورد گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: آنها با وجود اینکه چندین بازیکن خوب خود را از دست داده بودند ولی  عملکرد خیلی خوبی در تورنمنت داشتند. شاید فینال بین چونبوری تایلند و گیتی پسندی که قهرمان فصل گذشته شده بود و بازیکنانش را در اختیار داشت تماشایی تر می شد.با تمام مشکلاتی که این تیم داشت آنها خوب بودند و نتایج خوبی نیز کسب کردند.

وی در ادامه گفت: چونبوری بازی را خیلی بهتر نسبت به گیتی پسندی ها شروع کرد بطوری که در ۱۰ دقیقه ابتدایی شاهد حضور یک تیم در زمین بودیم و موفق شدند ۲ بر صفر از حریف پیش بیفتند و شانس زدن گل های بیشتری را نیز داشتند.گیتی پسند با حوصله روند بازی را در اختیار گرفت و در ۵ دقیقه پایانی بهتر از چونبوری بازی کردند ولی موفق به گلزنی نشدند اما در شروع نیمه دوم آغازی طوفانی داشتند و بازی را به تساوی کشاندند. بازیکنان چونبوری خیلی زود توانستند جواب گل های خورده را بدهند که این گلزنی سریع برای تیم تایلندی خیلی مهم بود. اگر این گل سریع را نمی زدند احتمال شکست برای تایلند وجود داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.