کد خبر : 99430
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 10:14
-

از پیشنهاد انتخاب بهترین دروازه بان تا برگزاری مسابقات زیر ۱۷ سال/ افزایش تعداد تیم های جام ملتهای آسیا

از پیشنهاد انتخاب بهترین دروازه بان تا برگزاری مسابقات زیر ۱۷ سال/ افزایش تعداد تیم های جام ملتهای آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا در شهر هوشیمینه ویتنام برگزار شد. سومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با حضور کلیه اعضا برگزار و موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت: ۱_با تصویب اعضا میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان در ۲۰۱۸ به فدراسیون فوتبال تایلند داده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا در شهر هوشیمینه ویتنام برگزار شد.
سومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با حضور کلیه اعضا برگزار و موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت:
۱_با تصویب اعضا میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان در ۲۰۱۸ به فدراسیون فوتبال تایلند داده شد.
۲_ پیشنهاد جهانگیر اوسانوف از کشور ازبکستان مبنی بر معرفی بهترین دروازه بان مسابقات نهایی فوتسال و دادن جایزه به وی مطرح و مقرر شد تا بخش اداری afc موارد مختلف فنی و شرایط های لازم را در این خصوص بررسی کنند و نتیجه نهایی را به کمیته فوتسال ارائه دهند.
۳_پیشنهاد علی کفاشیان جهت شروع مسابقات زیر ۱۷ سال afc از سال ۲۰۲۱ مطرح و مقرر شد تا در بخش اداری afc این موضوع مطرح شود. همچنین مقرر شد تا مسابقات زیر ۲۰ سال همانند سابق و طبق برنامه ی گذشته ادامه یابد.
گفتنی است؛ در همین جلسه پیرامون پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال بانوان مطالبی مطرح و قرار شد تا بخش اداری afc این امر را مد نظر داشته باشد و استعداد کشور ها را در مورد فوتسال بانوان مورد بریسی قرار داده و گزارش خود را در جلسه آینده به این کمیته اعلام کند.
۴_ همچنین میزبانی جام ملت های فوتسال ۲۰۱۸ به چین تایپه داده شد و در صورت هرگونه اتفاقی که منجر به عدم برگزاری مسابقات در چین تایپه شود، مسابقات به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.
۵_کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی afc مسابقات خود را در منطقه آسیا از یکم تا ۱۲ آبانماه، در منطقه جنوب و مرکز آسیا ۲۳ تا ۲۵ مهر ماه ۹۶ و در منطقه غرب آسیا از ۱۹ تا ۲۱ آبانماه برگزار کند.
۶_در این جلسه تصمیم گرفته شد که تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا در چین تایپه از ۱۴ به ۱۶ تیم افزایش یابد. ضمن اینکه مقرر شد تا بخش اداری کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور توسعه مسابقات مربوط به جام قهرمانی باشگاه های آسیا و همچنین رشد و نمو باشگاه های آسیا، پیشنهادات خود را در جلسه آینده اعلام کند.
۷_کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گرفت که مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال ۲۰۱۹ آسیا را با حضور ۱۲ تیم برگزار کند.
در همین جلسه مقرر شد که مدارک مربوط به دوره های آموزشی فوتسال FA ژاپن و گواهینامه های مربوط به فوتسال B و C و دروس مربوط هم تراز ، گواهینامه های LEVEL 1 و LEVEL 2 آسیا در اختیار کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی قرار بگیرد. همچنین اعضا در این نشست درباره حرفه ای سازی باشگاه های فوتسال آسیا و آیین نامه های آن به بحث و بررسی پرداختند.
۸. اعضای این کمیته تایید و تاکید کردند که امور اداری AFC پیرامون حداقل های مدارک ، مربیگری برای مسابقات آینده فوتسال و فوتبال ساحلی AFC تعیین وتکلیف کند.
۹_با پیشنهاد علی کفاشیان مقرر شد تا کمیته ای به جهت ایجاد شرط و شروط خاص برای فعالیت باشگاه های فوتبال ساحلی تعیین شود تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.