کد خبر : 99427
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 10:29
-

اسماعیل‌پور: مقام سوم فوتسال دنیا کم است که مسئولان نام ما را هم نمی‌آورند؟/شکست گیتی‌پسند شوکه‌کننده بود

اسماعیل‌پور: مقام سوم فوتسال دنیا کم است که مسئولان نام ما را هم نمی‌آورند؟/شکست گیتی‌پسند شوکه‌کننده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدعلی اسماعیل‌پور در مورد بازی این هفته تیم فوتسال شهروند ساری مقابل تأسیسات دریایی گفت: قبل از هر صحبتی می‌خواهم سه موضوع را بیان کنم. نخست به باشگاه گیتی‌پسند و سرمربی خوب این تیم علی افضل و بازیکنان و مدیریت باشگاه بابت نایب قهرمانی تبریک عرض می‌کنم. وی در ادامه گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدعلی اسماعیل‌پور در مورد بازی این هفته تیم فوتسال شهروند ساری مقابل تأسیسات دریایی گفت: قبل از هر صحبتی می‌خواهم سه موضوع را بیان کنم. نخست به باشگاه گیتی‌پسند و سرمربی خوب این تیم علی افضل و بازیکنان و مدیریت باشگاه بابت نایب قهرمانی تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه گفت: موضوع دوم متأسفانه بعد از باخت گیتی‌پسند شوک بزرگی به خانواده فوتسال وارد شد و شما دیدید که تیم‌های آسیایی چگونه در مقابل تیم‌های ایرانی قدرت‌نمایی می‌کنند. اگر مسئولین فوتسال ما فکر چاره‌ای نیاندیشند، قطعا فوتسال رو به نابودی می‌رود نه پیشرفت.

سرمربی تیم شهروند ساری گفت:‌ موضوع سوم دیشب از رسانه ملی همه مشاهده کردند که برترین‌های فوتبال یکی پس از دیگری معرفی شد اما سؤالی که مطرح است چرا فوتسال ما نماینده‌ای در این برترین‌ها نداشت؟ فوتسال هم مانند سایر لیگ‌ها، لیگ برتر، لیگ یک، لیگ دو، لیگ سه و جوانان دارد. اما اسمی از خانواده فوتسال در میان نیست. واقعاً فوتسال مظلوم واقع شده و کسی هم پاسخگو نیست. مگر مقام سومی دنیا مقام کمی است و فکر کنم با افتخارترین مقام تیمی در ایران در حال حاضر در دستان فوتسال است.

اسماعیل‌پور گفت: ما با توجه به باخت هفته قبل که در شیراز داشتیم از نظر روحی خیلی ضربه به تیم ما وارد کرد. اما این هفته ما فقط بر روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم و تیم تأسیسات را به خوبی مورد ارزیابی قرار دادیم و تمام نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم.

وی افزود: تأسیسات دریایی یک تیم بزرگ و با ریشه در لیگ ایران است. این تیم دارای بازیکن و سرمربی به نام وحید شمسایی است که می‌توان به جرأت گفت شمسایی شناسنامه فوتسال ایران است. این تیم بازیکنان و کادر فنی با تجربه نیز در اختیار دارد و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم اما شهروند هم حریف دست‌وپا بسته‌ای برای تأسیسات نیست و همه بچه‌ها بعد از باخت هفته قبل در مقابل ارژن هم قسم شدند که در یک بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.