کد خبر : 99425
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 10:25
-

بی‌غم: بازیکن برزیلی ما آماده دیدار با پارسیان است/ سنگ‌سفیدی را در اختیار نداریم

بی‌غم: بازیکن برزیلی ما آماده دیدار با پارسیان است/ سنگ‌سفیدی را در اختیار نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم در مورد بازی این هفته تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مقابل پارسیان شهرقدس گفت: خدا را شکر با نتیجه‌ای که ما در هفته قبل به دست آوردیم تیم ما از نظر شرایط روحی و جسمانی خوب است و در این هفته ما فیلم‌های بازی پارسیان را آنالیز کردیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم در مورد بازی این هفته تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مقابل پارسیان شهرقدس گفت: خدا را شکر با نتیجه‌ای که ما در هفته قبل به دست آوردیم تیم ما از نظر شرایط روحی و جسمانی خوب است و در این هفته ما فیلم‌های بازی پارسیان را آنالیز کردیم و تمام نقاط قوت و ضعف این تیم را برای بازیکنان خود توضیح دادیم.

وی گفت: متأسفانه ما در این بازی محمدرضا سنگ‌سفیدی را به دلیل سه کارته شدن در اختیار نداریم و بازیکن برزیلی ما که مصدوم بود در حال حاضر آماده است. تیم پارسیان شهرقدس یکی از تیم‌های خوب لیگ است.

سرمربی تیم مس سونگون گفت:‌ تیم پارسیان هم خوب دفاع می‌کند و هم خوب حمله می‌کند. این تیم دارای سرمربی جوان و خوب و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای است که تاکنون در لیگ عملکرد خوبی داشته‌اند. ان‌شاءالله در این هفته ما با یک بازی خوب در شهرقدس نتیجه لازم را کسب می‌کنیم.

بی‌غم همچنین در مورد تعویض کفپوش سالن پورشریفی که قرار است مسابقات مقدماتی جام باشگاه‌ها در این سالن برگزار شد، گفت: متأسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته اما با توجه به بازدید مسئولین ورزشی رده بالای کشوری و استانی این کار قرار است به زودی انجام شود.

وی در آخر در مورد برگزاری لیگ گفت: خدا را شکر در حال حاضر لیگ روند عادی خود را طی می‌کند و مسابقات با نظم در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.