کد خبر : 99420
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 10:31
-

سوفاووت:می خواستم خودم را به افضل ثابت کنم/افتخار می کنم بگویم تیم ما از بهترین های آسیاست

سوفاووت:می خواستم خودم را به افضل ثابت کنم/افتخار می کنم بگویم تیم ما از بهترین های آسیاست

ارم سوفاووت تنگلان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی فینال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. هدف ما قهرمانی در مسابقات بود. امسال سال ما بود که ما بازی های بسیار خوبی را به نمایش می گذاشتیم و از بازی اول تورنمنت نشان دادیم که به معنای

ارم سوفاووت تنگلان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی فینال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. هدف ما قهرمانی در مسابقات بود. امسال سال ما بود که ما بازی های بسیار خوبی را به نمایش می گذاشتیم و از بازی اول تورنمنت نشان دادیم که به معنای واقعی یک تیم هستیم و در دفاع و حمله منسجم کار کنیم که همین سبب شد بهترین خط حمله و دفاع مسابقات را نیز داشته باشیم.

وی در مورد سه گلی که در برابر تیم سرمربی سابقش به ثمر رساند گفت: من می خواستم خودم را به افضل ثابت کنم که می توانم در سطح بالا بازی کنم ولی انتظار به ثمر رساندن ۳ گل را نداشتم.

سوفاووت در پایان عنوان کرد: من همه تلاشم را کردم تا بهترین نمایش را از خود به جا بگذارم و به تیمم کمک کنم که موفق شدم هت تریک کنم. من از عملکرد خودم و همچنین عملکرد کل تیم بسیار خوشحالم. من افتخار می کنم تا بگویم که تیم ما یکی از بهترین تیم های آسیا ست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

متاسفانه افضل به نا حق بازیکنا رو کنار میزاره.بازیکنایی مثل جابری اصلا در حد گیتی نیستن اما ایشون هر جا میره اول باید جابری قرارداد ببنده.این واقعا ناحقه
حتی جابری خیلی از مواقع جای افضل تصمیم میگیره

علی چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۱۹

افضل آدم بزرگی نیست و به همین خاطر همیشه با بازیکنای بزرگ مشکل داره و نمیتونه حضور اونها را تحمل کنه