کد خبر : 99442
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 10:35
دسته‌بندی نشده
-

گلایه‌های ادامه دار سرمربی ارژن از مسئولان استان فارس

گلایه‌های ادامه دار سرمربی ارژن از مسئولان استان فارس
سرمربی تیم فوتسال ارژن فارس همچنان از مسئولان این استان به دلیل عدم حمایت و همکاری با این تیم گلایه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز که آیا مشکلات این تیم حل شده یا خیر، گفت: متأسفانه خیر، هنوز آن مشکلات باقی است و هیچ کسی از مسئولین استان اصلاً سراغی از ما نگرفتند که آیا ما مشکلات داریم یا نداریم.

وی در ادامه گفت:‌ واقعاً‌ باز هم باید از کریمی مدیریت باشگاه ارژن تشکر و قدردانی کرد با توجه به اینکه امسال از لحاظ مالی کارخانه مشکلات خاص خودش را دارد از خودگذشتگی و مشکل پیراهن ما را حل کرد.

سرمربی تیم فوتسال ارژن گفت:‌ در هفته قبل در بازی با شهروند ساری کریمی به رختکن مسابقات آمد و از زحمات بازیکنان و کادر فنی تشکر کرد و گفت ما باید خودمان به فکر یکدیگر باشیم و از مسئولین استان هیچ توقعی نباید داشته باشیم. ۱۲ سال است که من خودم به تنهایی هزینه این تیم را پرداخت کردم اما امسال مشکلی برایم به وجود آمد و به هر کس و جایی که گفتم متأسفانه کاری صورت نگرفت. من حتی از مدیران استان درخواست وام کردم که با آن موافقت نشد. پس بهتر است همه ما با هم همدل و یکدل شویم و تا آخر فصل ادامه دهیم.

کمالی همچون در مورد بازی این هفته در مقابل فرش‌آرا گفت:‌ خدا را شکر در هفته قبل با توجه به مشکلاتی که داشتیم توانستیم با یک نتیجه خوب امتیاز مناسب را در مقابل تیم خوب شهروند ساری به دست آوریم و در حال حاضر همه بچه‌ها آماده بازی با فرش‌آرا هستند و هیچ محروم و مصدومی نداریم.

وی در پایان گفت: تیم فرش‌آرا تیم بسیار خوبی است همراه با کادر فنی کاربلد و بازیکنان با تجربه و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.