کد خبر : 99507
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 11:18
-

عراقی زاده:تایلند و ژاپن جلو زدند، قطر و ویتنام هم نزدیک می شوند/نباید گیتی پسند به سرنوشت منصوری و دبیری دچار شود

عراقی زاده:تایلند و ژاپن جلو زدند، قطر و ویتنام هم نزدیک می شوند/نباید گیتی پسند به سرنوشت منصوری و دبیری دچار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت که اگر مسئولان به فکر فوتسال نباشند، تیم‌های ایرانی در آینده نمی‌توانند به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه یابند. محمدحسین عراقی‌زاده درباره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که به نایب قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند پس از شکست در فینال مقابل چونبوری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت که اگر مسئولان به فکر فوتسال نباشند، تیم‌های ایرانی در آینده نمی‌توانند به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه یابند.

محمدحسین عراقی‌زاده درباره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که به نایب قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند پس از شکست در فینال مقابل چونبوری تایلند منجر شد، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا گفت: من پیش‌تر دو دوره با گیتی پسند در این رقابت‌ها بوده‌ام که با احتساب این دوره، به یک قهرمانی و دو نایب قهرمانی رسیدیم. کیفیت رقابت‌های این دوره بسیار بالاتر از دوره‌های گذشته بود و تیم‌ها نشان دادند در فوتسال، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی خوبی دارند.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم خارج از احساسات صحبت کنیم، بسیاری از کشورهای آسیایی چون قطر و ویتنام در فوتسال به سرعت به ما نزدیک می‌شوند و خیلی کشورها مانند تایلند و ژاپن هم از ما جلو زده‌اند. اگر سازمان لیگ و متولیان فوتسال کشور، برنامه‌ریزی درست و لیگ منظمی برای رده‌های پایه و بزرگسال در نظر نگیرند، در سال‌های آینده به مشکل می‌خوریم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند با اشاره به اینکه تیم‌هایی چون نفت عراق تا دندان مسلح پا به جام باشگاه‌های آسیا گذاشت، تصریح کرد: اکنون باید فکری به حال فوتسال کشور کنیم. زمانی که فوتسال ایران پنج شش گل وارد دروازه رقبای خود می‌کرد و تیم‌ها مقابل ایران تلاش می‌کردند کم گل بخورند، گذشته است.

عراقی‌زاده با اشاره به عملکرد ضعیف تأسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۶، با وجود داشتن تیمی خوب و پرتلاش، خاطرنشان کرد: چندین سال است که زنگ خطر برای فوتسال ما به صدا درمی‌آید. ما نباید مغرور به کسب نایب قهرمانی آسیا باشیم، چون اگر سرمربی و بازیکنان ما باهوش عمل نمی‌کردند، تا اینجای کار هم نمی‌رسیدیم.

وی با ابراز رضایت از کادر فنی گیتی پسند و بازیکنان و نیز تشکر از مربیان و بازیکنان این تیم به خاطر راهیابی به فینال مسابقات گفت: اگر بچه‌‌ها دقت بیشتری داشتند، می‌توانستیم به قهرمانی رقابت‌ها هم برسیم. گیتی پسند تاکنون سه بار در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده و هر سه بار به بازی فینال رسیده است. ما با چارت سازمانی قوی در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم. اکنون تیم‌های مس سونگون، حفاری و تأسیسات دریایی که رقبای اصلی ما برای کسب قهرمانی لیگ هستند، دولتی اداره می‌شوند و فقط گیتی پسند در بین مدعیان، خصوصی است.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند با قدردانی از جنتی، مدیرعامل این باشگاه و نیز سایر مالکان و مدیران گیتی پسند، با بیان اینکه نباید کاری کنیم این تیم به سرنوشت تیم‌های خصوصی چون دبیری و شهید منصوری دچار شود، افزود: امیدوارم هر نماینده‌ای که به جام باشگاه‌های آسیا در دوره‌های بعد می‌رود، به فینال مسابقات راه یابد. همین جا با صدای بلند اعلام می‌کنم اگر فوتسال ایران فکری به حال خودش نکند و مسئولان به فکر این رشته نباشند، باشگاه‌های ایرانی در سال‌های آینده به جمع چهار تیم برتر مسابقات هم نمی‌رسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

اقای عزیز فرافکنی نکن و باید پاسخگو باشی مسئول این تیم شخص شما بودی و حالا برای فرار از پاسخگویی سخن از مسئولین میزنی؟

نام ... چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

هرکسی که ناحقی میکنه بخصوص که عمدی باشه باید نابود بشه

نام ... چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

ادمهای کوچک ارزوهای کوچک تری دارن.
اخه ادم کوچیک نایب قهرمانی اسیا برای ایران حای غرور داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقتی ادمهایی مثل تو وارد فوتسال اصفهان شدن باید فاتحه فوتسال رو میخوندیم تو فقط به فکر حضور خودت هستی و پر کردن جیبت.این تیم باید قهرمان اسیا میشد و به باشگاههای جهان راه پیدا میکرد ادم کوچیک اما بیعرضگی تو و دخالتهای بیجات قهرمانی رو گرفت.امیدوارن به زودی از فوتسال بری

نام ... چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

اولا شما در مورد تیم خودتون حرف بزنید دوما زنگ خطر فوتسال زمانی به صدا در امد که تیم گیتی نمیتوانست قهرمان ایران شود و لیگ ایران را به تبانی الوده کردید برای منافع عده ای و دیگر لیگ رنگ و بودی پاکی را ندید

فولاد ماهان چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

میخواد مرگ بده بهمون تا به تب راضی بشیم. فوتسال ایران فراتر از آسیاست و اگه تو هر رده سنی تو آسیا مقامی جز قهرمانی بگیریم از بی عرضگی مسوولین و ورود غیرفوتسالیها به عرصه فوتسال هست.

علی چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

عجب!!!!پس به نظر شما خیلی هم نتیجه خوب و عالی گرفتیم؟؟به جای این حرفها به دنبال ریشه یابی باشید. تیم گیتی پسند پارسال به جز در چند بازی نمایش بسیار خوبی از فوتسال ایرانی داشت. چرا تیمی که در کل بازی سراسر حمله بود امسال اینقدر ترسو بازی می کند؟خود شما هم میدانید دستیابی به نایب قهرمانی هم با خوش شانسی محض اتفاق افتاد و ناشی از شایستگی تیم نبود.
آیا نحوه بازی کردن تیم در بازیهای داخلی خوب بوده؟
فاصله پیروزی و شکست در بازیهای ارژن و ساری چقدر بود؟
به جای فرافکنی اشتباهات خود را بپذیرید