کد خبر : 99517
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 12:30
-

مظفر: بازیکنان بالاتر از انتظارم بودند/سالن تایلند تهویه نداشت

مظفر: بازیکنان بالاتر از انتظارم بودند/سالن تایلند تهویه نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: زمان محدودی برای آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان داریم در این شرایط برگزاری بازی دوستانه از نان شب برای ما واجب تر بود. شهرزاد مظفر اظهار داشت: اردوی تدارکاتی در تایلند بسیار مفید بود. در این اردوی تدارکاتی سه بازی دوستانه نیز برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: زمان محدودی برای آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان داریم در این شرایط برگزاری بازی دوستانه از نان شب برای ما واجب تر بود.

شهرزاد مظفر اظهار داشت: اردوی تدارکاتی در تایلند بسیار مفید بود. در این اردوی تدارکاتی سه بازی دوستانه نیز برگزار کردیم که محک بسیار خوبی برای بازیکنان تیم به شمار می‌رفت. در این بازی‌ها برنامه‌های حمله و دفاعی خود را نیز اجرا کردیم.

وی افزود: در شرایطی سه بازی دوستانه برگزار کردیم که قرار گرفتن در فضای مسابقه برای بازیکنان تیم بسیار الزامی بود. ما پیش از اعزام به تایلند تنها دو اردوی کوتاه برگزار کرده بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: هدف اصلی ما از حضور در اردوی تایلند محک بازیکنان و شناخت نقاط ضعف و قدرت ملی پوشان بود. به این هدف خودمان رسیدیم. از شرایط بازیکنان رضایت کامل دارم. تیم با کیفیت ظاهر شد و بالاتر از انتظارم بودند.

مظفر یادآور شد: باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که در این فاصله زمانی به سرعت اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه برایمان تدارک دیدند. اگرچه دوست داشتم که این اردوها کمی دیرتر برگزار می‌شد اما شرایط تیم تایلند هم برای برگزاری بازی دوستانه درهمین مقطع زمانی بود. این تیم پس از برگزاری بازی دوستانه با ما عازم ژاپن می‌شود و اردوی خود را در این کشور برگزار خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تیم تایلند تیم بسیار قوی بود. به طور حتم این تیم در رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان با آمادگی بسیار بالایی حضور پیدا می‌کند. این تیم اصلا شبیه به تیم دوسال پیش نبود. با رقبای سرسختی در بازی‌های ترکمنستان روبه‌رو خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: در تایلند دو بازی را بردیم و یک بازی را واگذار کردیم. این در حالی است که بازی سوم که با نتیجه سه بر یک واگذار کردیم در ایجاد موقعیت‌های گل عملکرد خوبی داشتیم اما اشتباهات دفاعی باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم.

شهرزاد مظفر گفت: البته ما به دنبال کسب نتیجه نبودیم. با توجه به زمان محدودی که برای آماده‌سازی تیم در اختیار داشتیم نتیجه اردوی تایلند بسیار خوب بود. این نکته راهم باید یادآور شوم که بازی تیم در سالنی برگزار شد که تهویه نداشت. بازی ساعت سه بعداز ظهر و در اوج گرما و هوای شرجی برگزار شد. به طور حتم این شرایط روی عملکرد بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: در فاصله باقی مانده تا اعزام به بازی‌های داخل سالن روی نقاط ضعف وقوت تیم کار خواهیم کرد. خوشبختانه تیم در بحث حمله مشکلی ندارد. ما در قسمت حمله غنی هستیم. اما روی دفاع باید خوب کار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته دو اردوی دیگر را پیش‌رو داریم. اردوی اول خود را در تهران و اردوی دوم را در اصفهان برگزار خواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.