کد خبر : 99558
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 13:29
-

شمسایی: سلامتی جاوید برای ما مهم تر است/ شهروند تیم خوب و جوانی است

شمسایی: سلامتی جاوید برای ما مهم تر است/ شهروند تیم خوب و جوانی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شمسایی درمورد بازی روز جمعه تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل شهروند ساری، گفت: بازی سختی در پیش داریم. تیم شهروند تیمی قدرتمند و بزرگی است که تا الان توانسته تیم‌‌های خوب لیگ، گیتی‌پسند، حفاری اهواز را متوقف کند. وی در ادامه گفت: این تیم دارای بازیکنان خوب و جوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شمسایی درمورد بازی روز جمعه تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل شهروند ساری، گفت: بازی سختی در پیش داریم. تیم شهروند تیمی قدرتمند و بزرگی است که تا الان توانسته تیم‌‌های خوب لیگ، گیتی‌پسند، حفاری اهواز را متوقف کند.

وی در ادامه گفت: این تیم دارای بازیکنان خوب و جوان و با انگیزه‌ای است و همچنین دارای سرمربی جوان و آینده‌داری که تاکنون توانسته نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: ما روز جمعه چاره‌ای نداریم جز به پیروزی به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنیم و قطعا برای سه امتیاز این بازی‌ در خانه به مصاف شهروند می‌رویم. تا الان یک هفته از مسابقات دور بودیم و همانطور که اطلاع دارید به دلیل جام باشگاههای آسیا بازی گیتی‌پسند انجام نشد.

وی در پایان گفت: در این هفته هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم و فقط مهدی جاوید که مصدوم بود و اجازه بازی نداشت در این بازی با اجازه پزشک تیم می‌تواند برای ما بازی کند. مهدی جاوید یکی از بازیکنان خوب و ارکان اصلی ماست. اما با توجه به مصدومیت وی اگر ببینیم برایش ممکن است در آینده مشکلی بوجود آید او را بازی نمی‌دهیم. سلامتی مهدی برای ما از هر چیزی مهمتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.