کد خبر : 99582
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 - 13:03
-

بار کج به منزل نرسید/ برنامه «۲۰۲۰» تعطیل شد!

بار کج به منزل نرسید/ برنامه «۲۰۲۰» تعطیل شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سال ها پیش خلاء وجود برنامه ای تخصصی برای فوتسال در صدا و سیما احساس می شد و اهالی فوتسال نیز در سال های اخیر به روش های مختلف برای ایجاد چنین برنامه ای تلاش کردند تا اینکه شبکه ورزش دست به کار شد و برنامه ۲۰۲۰ به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سال ها پیش خلاء وجود برنامه ای تخصصی برای فوتسال در صدا و سیما احساس می شد و اهالی فوتسال نیز در سال های اخیر به روش های مختلف برای ایجاد چنین برنامه ای تلاش کردند تا اینکه شبکه ورزش دست به کار شد و برنامه ۲۰۲۰ به عنوان اولین برنامه تلویزیونی تخصصی فوتسال روی آنتن رفت.

این برنامه که از همان ابتدا، «کج دار و مریز» راه خود را در پیش گرفت، با وابستگی به متولیان فوتسال بر اساس حمایت اسپانسرهای مالی بنا نهاده شد. به این معنی که اگر کمک مالی اسپانسرها نرسد، برنامه تعطیل می شود. این اتفاق بارها برای این برنامه افتاده است.در همان ابتدا و پیش از شروع به کار برنامه، در حالی که قرار بود«۲۰۲۰» بسیار زودتر پخش شود، اما با تاخیر چند هفته ای روی آنتن رفت.

اکنون نیز با وجود برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و در حالی که سوژه های متعددی برای پرداختن به آن ها در برنامه وجود دارد، مسئولان شبکه به خاطر نبود منابع مالی، برنامه را تعطیل کرده اند.

این در حالی است که وقتی به برنامه های موفق صدا و سیما همچون «برنامه نود» نگاه می کنیم، یکی از دلایل موفقیت آن، عدم وابستگی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.