کد خبر : 99703
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 19:14
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر: قبل از بازی، بازنده بودیم/ خسته شدیم از بس وعده شنیدیم/ به فکر نابودی آذرخش نباشید

روزپیکر: قبل از بازی، بازنده بودیم/ خسته شدیم از بس وعده شنیدیم/ به فکر نابودی آذرخش نباشید
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بعد از باخت مقابل گیتی پسند دوباره نسبت به بی توجهی ها انتقاد کرد.

عباس روزپیکر در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در پایان بازى تیمش مقابل گیتى پسند اصفهان گفت: با تمام وجود مقابل تیمى که چندى پیش نایب قهرمان آسیا شد بازى کردیم و چیزى کم نداشتیم. اگر کمى از نظر روحى و ذهنى بازیکنانم آرامش داشتند یقینا نتیجه چیز دیگرى مى بود.

وى بیان داشت: از نظر روحى ما یک ساعت قبل از شروع بازى، تیم بازنده بود زیرا وقتى مسئولان مى آیند قول مى دهند و به قولشان عمل نمى کنند، نتیجه بهترى از این نمى گیریم.

روزپیکر افزود: خسته شدیم از پس که قول و وعده شنیدیم. این واقعیت را باید پذیرفت که مدیرعامل به تنهایى نمى تواند جوابگوی تیم و مشکلات آنها باشد. همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا وقتى که تیم نابود نشده، نجاتش دهند.

سرمربى آذرخش گفت: به جاى این که مثل سال گذشته به فکر نابودى و از بین بردن تیم باشید، توان خود را بگذارید تا این تیم بومى حفظ شود. من و بازیکنانم نمى خواهیم که به فکر ما باشید؛ حداقل به فکر مردم و هوادارانى باشید که دلشان به خاطر این تیم مى سوزد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی شنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

بخدا ما خسته شدیم همیشه مشکل مالی بی پولی … خلف وعده مسئولین بندرعباس ….حاشیه اعتصاب تا کی …. دم همه بازیکنا گرم خدایش یک امتیاز حق آذرخش بود ، افسوس افسوس ، ازساعت سه و نیم تا شیش توی سالن پختیم بخدا ، نه تهویه ، نه آب یه سردکن ، …. بخدا حق این مردم و هوادارها ه این نیست …

ناشناس دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

بخدا دیگه خسته شدیم …..
دارن با احساسات مردم بازی میشه