کد خبر : 99691
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 12:26
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:مقابل شهروند ساری کُند بودیم، چون از مسابقات دور بودیم/چرا تاسیسات اول گل می‌خورد، بعد جبران می‌کند؟/ باید به فکر چاره باشم

شمسایی:مقابل شهروند ساری کُند بودیم، چون از مسابقات دور بودیم/چرا تاسیسات اول گل می‌خورد، بعد جبران می‌کند؟/ باید به فکر چاره باشم
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: در هفته‌های اخیر نمی‌دانم چرا اول گل می‌خوریم، بعد جبران می‌کنیم؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد پیروزی سه بر دو تأسیسات دریایی مقابل شهروند ساری گفت: خدا را شکر می‌کنم که ۳ امتیاز این بازی حساس را گرفتیم. مسابقه خیلی خوبی بود چون تیم ساری در این بازی فقط برای دفاع متمرکز آمده بود اما بچه های ما خوب توانستند بازی را کنترل کنند.

وی تاکید کرد: من باید به این فکر باشم که چرا  الان دو هفته است که ما در خانه دو گل عقب می‌افتیم و بعد باید به تیم فشار وارد کنیم و گل‌های خورده را جبران کنیم. درست است که به بچه‌ها اعتماد دارم اما واقعاً باید چاره‌ای برای این کار اندیشیده شود.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: خوشحالم که در نهایت پیروز شدیم و از سایر رقبا عقب نماندیم. ما باید همین روند را تا آخر فصل ادامه دهیم البته یکی از دلایلی که این هفته تیم ما خیلی کند بود، به این دلیل است که ما دو هفته  از مسابقات رسمی دور بودیم و این موضوع باعث شد که به تیم ما خیلی فشار وارد شود.

سرمربی تیم تأسیسات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در اواسط نیمه دوم این همه تأخیر در بازی به وجود آمد، افزود:سرمربیان تیم‌ها باید به همه بازیکنان و کادر فنی بگویند که به موقع وارد زمین شوند. چون وقفه در بازی به زیان هر دو تیم مخصوصا تیم میزبان است.

شمسایی گفت: من در این مورد حتی با داور مسابقه هم صحبت کردم. این وقفه در این بازی به ضرر ما تمام شد و همان‌طور که مشاهده کردید ما تیم شهروند را تحت فشار قرار داده بودیم و نتیجه هم ۲ بر ۲ بود، اگر همین‌ طور فشار ما ادامه داشت شاید الان نتیجه بازی چیز دیگری رقم می‌خورد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.