کد خبر : 99708
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 23:04
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:تمام هدف ما این است که افتخارات قبلی را تکرار کنیم

ناظم الشریعه:تمام  هدف ما این است که افتخارات قبلی را تکرار کنیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از آخرین وضعیت این تیم گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال در پایان اولین تمرین ملی پوشان گفت: بعد از یک وقفه ۳ -۴ ماهه تمرینات تیم ملی استارت خورد و برای مسابقات آسیایی آماده می شویم. ما هفته ای دو روز و به مدت ۴ هفته تمرین خواهیم کرد و پس از آن یک بازی دوستانه و اردوی یک هفته ای در پیش خواهیم داشت.

او افزود: بعد از این اردو نیز به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم شد. تلاش می کنیم از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده کنیم. وقت زیادی نداریم و شرایط سخت است و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم ملی در ادامه با بیان این موضوع که به دنبال تکرار موفقیت ها هستند، تصریح کرد: هدف تیم را به بازیکنان گفتم و به آنها گفتم باید از خیلی چیزها بگذریم. اولین موضوعی که باید از آن بگذریم، خودمان است. بازیکنان می دانند که ما می خواهیم یک افتخار برای کشور رقم بزنیم و آنها برای این موضوع آبدیده شدند. تمام هدف ما این است که افتخارات قبلی را تکرار کنیم.

ناظم الشریعه در پایان درباره جلسه ای که با رئیس فدراسیون فوتبال داشت، گفت: با آقای تاج گفت و گو داشتیم و مقرر شد تا از بازیکنان در مراسم باشکوهی تجلیل شود. امیدوارم ایشان در تمرین ما نیز حاضر شوند و از نزدیک عملکرد بازیکنان را تماشا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.