کد خبر : 99774
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396 - 14:22
-

غیاثی:کسب یک امتیاز برابر تیم قدرتمند حفاری راضی کننده است

غیاثی:کسب یک امتیاز برابر تیم قدرتمند حفاری راضی کننده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که کسب یک امتیاز برابر تیم قدرتمند حفاری راضی کننده است گفت: حضور تماشاگران قمی که با تمام وجود پشتیبان ما هستند برای ما جای مباهات دارد. سید وحید غیاثی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش برابر حفاری خوزستان در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که کسب یک امتیاز برابر تیم قدرتمند حفاری راضی کننده است گفت: حضور تماشاگران قمی که با تمام وجود پشتیبان ما هستند برای ما جای مباهات دارد.
سید وحید غیاثی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش برابر حفاری خوزستان در لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: پیش از هر چیز به تماشاگران قمی خسته نباشید می‌گویم و بابت اینکه نتوانستیم در قم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: حضور این تماشاگران که با تمام وجود پشتیبان ما هستند جای مباهات دارد. تیم حفاری خوزستان تیم بسیار باکیفیتی بود و این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران در سال‌های اخیر بوده و حداقل ۳ یا ۴ بازیکن دارد که در تیم ملی یا اردوی تیم ملی حاضر هستند.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: ما با تیمی روبرو شدیم که از بودجه و امکانات خوبی برخوردار است و اگر نگاهی به گذشته این تیم داشته باشید، حفاری همیشه در بین تیم‌های بالای جدول حضور دارد و این نشان می‌دهد در برابر تیمی به میدان رفتیم که بازی در برابر آن بسیار دشوار است.

غیاثی بیان داشت: بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و در نیمه اول تمرکز کافی برای برد وجود داشت و توانستیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم اما در نیمه دوم، این تمرکز کم شد و نتیجه آن بازی بهتر تیم حفاری بود و روی ۲ غافلگیری ۲ گل در نیمه دوم دریافت کردیم.

وی عنوان کرد: خوشحالم که توانستیم یک امتیاز از این بازی سخت بگیریم زیرا برابر یک تیم قدرتمند بازی کردیم و همان طور که وعده داده بودیم امیدواریم در ادامه نتایج خوبی بگیریم و یکی از تیم‌های خوب لیگ لقب بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم درباره غیبت میثم ایلانلو در این بازی تصریح کرد: ایلانلو از ناحیه سفید ران آسیب دیده است و صلاح دیدیم استراحت کند تا برای بازی‌های بعد در خدمت تیم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بیژن خان دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

خب دیگه چخبر؟
برادر بزرگتر که کردیش تو تیم کمکت میکنه؟
بازیکن سالاری هم حدی داره
نون بازوی خودتون رو بخورید
تا کی با استفاده از پست و مقام های مهدی غیاثی سرمربی این تیم و اون تیم بشی.
به هفته ۱۰ نمیکشه شعار حیاکن/رها کن دوباره بلند میشه.
اونم با این لیگ ضعیف.

نام ... دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۴

وحید غیاثی حداقل ۴، ۵ ساله مربیگری میکنه

همه به های اتلیه و همین طور تیم هیات قم با از خودگدشتگی دارن کار میکنن

برای همشون ارزوی موفقیت داریم