کد خبر : 99792
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396 - 15:01
-

کمیت لنگ ۵ تیم در لیگ برتر فوتسال

کمیت لنگ ۵ تیم در لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته ششم لیگ برتر فوتسال هفته گذشته برگزار شد و بعد از بی‌نظمی‌هایی که اوایل لیگ، گریبان‌گیر مسابقات شده بود، مدتی است آرامش به لیگ بازگشته است. با این حال وضعیت بغرنج چند تیم، این احتمال را به وجود می‌آورد که موج دوم بی‌نظمی‌ها در راه است. آذرخش بندرعباس: تنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته ششم لیگ برتر فوتسال هفته گذشته برگزار شد و بعد از بی‌نظمی‌هایی که اوایل لیگ، گریبان‌گیر مسابقات شده بود، مدتی است آرامش به لیگ بازگشته است. با این حال وضعیت بغرنج چند تیم، این احتمال را به وجود می‌آورد که موج دوم بی‌نظمی‌ها در راه است.

آذرخش بندرعباس: تنها نماینده ورزش بندرعباس در سطح لیگ برتر، با خریدهای خوب خود، هوادارانش را به کسب نتایج راضی کننده امیدوار کرد اما این وضعیت سفید، تنها پنج هفته دوام آورد و بعد از آن، بازیکنانی که مطالبات خود را دریافت نکرده بودند، دست به اعتصاب زدند. تیمی که دو سال تا آستانه سقوط پیش رفته، امسال با وعده حمایت مسئولان استانی وارد لیگ شد اما به گفته سرمربی آن، افراد نزدیک به تیم بیشتر به دنبال ضربه زدن هستند تا حمایت.

ارژن شیراز: این تیم نیز همچون آذرخش، تنها تیم لیگ برتری در ورزش استان فارس محسوب می‌شود اما به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی، از مشکلات مالی رنج می‌برد. ارژن بارها تا آستانه فروش امتیاز پیش رفته اما هربار، ماندن و جنگیدن را به پاک کردن صورت مساله ترجیح داده است. شیرازی‌ها امسال بسیاری از بازیکنان با تجربه و شاخص خود را کنار گذاشته و با تکیه بر بازیکنان جوان خود، وارد مسابقات شده‌اند و در چنین وضعیتی، مشکلات مالی، آنها را بیش از پیش به سقوط نزدیک‌تر می‌کند.

هیات فوتبال قم:‌ این تیم فصل پیش با نام «یاسین پیشرو» در لیگ برتر شرکت می‌کرد اما این اسپانسر با وجود گرفتن امتیاز کامل تیم، در آستانه شروع مسابقات، کنار کشید و امتیاز تیم در اختیار هیات فوتبال قم قرار گرفت. هیات فوتبال نیز از همان ابتدا تا امروز به دنبال یافتن اسپانسری است که بتواند ادامه حیات تیم را تضمین کند اما با ادامه این روند، به نظر می‌رسد هیات فوتبال یکی از تیم‌هایی است که یا نیمه‌های راه از گردونه مسابقات کنار می‌کشد یا در پایان فصل به لیگ یک سقوط خواهد کرد.

آتلیه طهران قم: دومین نماینده قم که با نایب قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد، به هر دری زد تا امتیازش را واگذار کند اما اسپانسری پیدا نشد و در نهایت با وعده و وعید مسئولان استانی وارد گود شد. عکاس‌باشی‌های فوتسال تا اینجای کار دور از انتظار ظاهر شده و با کسب دو برد و دو تساوی و یک بازی کمتر در رده هفتم جدول جای گرفته‌اند اما وضعیت‌شان، از روزهای بحرانی پیش رو خبر می‌دهد. بازیکنان آتلیه در حال حاضر به جای هتل در منزل مسکونی مدیرعامل تیم اردو می‌زنند و تاکنون نیز بدون دریافت هیچ مبلغی به میدان رفته‌اند.

پارسیان شهر قدس: این تیم در لیگ دسته یک، نتوانست به مقامی برسد و لیگ برتری شود اما در دقیقه ۹۰ با خرید امتیاز تیم دبیری تبریز وارد لیگ برتر شد و با نتایجی که در هفته‌های ابتدایی به دست آورد، خود را به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی سقوط معرفی کرد. مسئولان پارسیان نیز بدون حامی مالی تیم‌داری می‌کنند و چندان دور از انتظار نیست که در اواسط لیگ به دلیل نداشتن هزینه سفر، از مسابقات کنار بکشند!

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

خخخخخخ
تیم اتلیه به کوری چشم دشمناش و به کوری چشم مدیر عامل دو فصل گذشته یاسین پسرو ۲۰ درصد از قرار داد کل تیم رو بدون هیچ کم و کاستی از جیب شخصی مدیر عامل محترم و دلسوز تیم اقای قلی زاده با معرفت پرداخت کرده

نام ... یکشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

یه خبر خوب یرای فوتسال قم
سعید تقی زاده در استانه قرارداد با تیم اتلیه طهران

مرد فوتسال دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

سلام خدمت دوستان عرض کنم طبق قرار داری که با تیم یاسین پیشرو با هیئت فوتبال قم بسته شده است را اگر مسئولین در سایت بگذارند مشخص میشود که یاسین پیشرو طبق قراردادی که بسته اگر به تیم داری نخواهد ادامه بدهد باید نصف خرج سال آینده تیم را بدهد پس پولی که هیئت فوتبال از یاسین پیشرو گرفته چکار کرده است .

علی مشهدی سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲:۵۷

حیف شیراز با این همه استعداد