کد خبر : 99895
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 15:51
-

آقای ترابیان! ما را به خیر شما امید نیست؛ شر مرسانید

آقای ترابیان! ما را به خیر شما امید نیست؛ شر مرسانید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ دیروز در گزارشی(اینجا بخوانید) از لغو بازی تیم ملی ایران و قزاقستان خبر دادیم و عنوان کردیم تلاش‌های ۹ ماهه ترابیان در این زمینه هیچ نتیجه‌ای نداده است. با این وجود عباس ترابیان امروز در مصاحبه ای ابتدا با گرامی‌داشت روز خبرنگار، رسانه‌هایی را که این گزارش را منتشر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ دیروز در گزارشی(اینجا بخوانید) از لغو بازی تیم ملی ایران و قزاقستان خبر دادیم و عنوان کردیم تلاش‌های ۹ ماهه ترابیان در این زمینه هیچ نتیجه‌ای نداده است. با این وجود عباس ترابیان امروز در مصاحبه ای ابتدا با گرامی‌داشت روز خبرنگار، رسانه‌هایی را که این گزارش را منتشر کرده اند ، متهم به دروغگویی کرده و گفته به دروغ عنوان شده بازی با قزاقستان کذب است.

ترابیان در این باره گفته است: من نمی‌دانم چرا بعضی از سایت‌های خبری در مورد اینکه من قبلاً گفته‌ام که تیم ملی فوتسال قرار است با تیم ملی قزاقستان بازی تدارکاتی داشته باشند این موضوع را بزرگ و از زبان بنده کذب اعلام نمودند.بازیهای تدارکاتی برای تیمهای ملی یک امر طبیعی است. من نمی دانم چرا الان بعد از این همه مدت  بعضی از سایت‌های خبری به این موضوع اشاره کردند و گفته‌اند ترابیان همیشه حرف‌های کذب می‌زند. به نظر من کلمه کذب خیلی زشت  و ناپسند است مخصوصا برای خبرنگار و رسانهای که از این کلمه استفاده می‌کند البته من قضاوت این موضوع را به مردم عزیزم واگذار می‌کنم.

این در حالی است که در گزارش منتشر شده، موضوع برگزاری بازی با قزاقستان مورد تائید قرار گرفته و هیچ اشاره ای به کذب بودن قضیه نشده است. اما مشخص نیست این چنین اتهام زنی رئیس کمیته فنی در روزی که به نام رسانه و خبرنگار مزین شده، به چه دلیلی است؟ ترابیان از یک سو روز خبرنگار را تبریک گفته و از سوی دیگر، رسانه را متهم به دروغ گویی می کند که باید گفت آقای ترابیان، ما را به خیر شما امید نیست، شر مرسانید.

با این حال تمام گزارش‌ها و اخبار در اختیار همگان قرار دارد و اذهان عمومی بهترین قضاوت را در این باره خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.