کد خبر : 99899
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 16:30
-

توکلی:در هفته دوم اردوی تیم ملی استراحت میکنم /گیتی پسند و مس هزینه بیشتری می‌کنند/نیازی به برگزاری بازی دوستانه نیست

توکلی:در هفته دوم اردوی تیم ملی استراحت میکنم /گیتی پسند و مس هزینه بیشتری می‌کنند/نیازی به برگزاری بازی دوستانه نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ ملی‌پوش منتقد فوتسال ایران از وضعیت جدید اردوهای تیم ملی ابراز رضایت کرد و گفت: باید به بازی‌های داخل سالن آسیایی به چشم دیدار تدارکاتی نگاه کرد. فرهاد توکلی درباره خط خوردنش از فهرست تیم ملی فوتسال عنوان کرد: به دلیل فشار مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، زانویم آسیب دیده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ ملی‌پوش منتقد فوتسال ایران از وضعیت جدید اردوهای تیم ملی ابراز رضایت کرد و گفت: باید به بازی‌های داخل سالن آسیایی به چشم دیدار تدارکاتی نگاه کرد.

فرهاد توکلی درباره خط خوردنش از فهرست تیم ملی فوتسال عنوان کرد: به دلیل فشار مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، زانویم آسیب دیده بود، به همین دلیل با کادرفنی تیم ملی صحبت کردم تا اجازه دهند در هفته دوم اردوها استراحت کنم. در لیگ هم بازی سبکی پیش رو داریم و اگر نتیجه به نفع ما بود، سعی می‌کنم فشار زیادی به خودم نیاورم.

او در ادامه با اشاره به فشردگی برنامه‌های تیم ملی و لیگ، خاطرنشان کرد: شش هفته از لیگ گذشته و بازیکنان در باشگاه‌ها، افت بدنی را پشت سر گذاشته‌اند. به دلیل فشردگی برنامه‌ها، زمان کمی در اختیار تیم ملی قرار دارد و مجبوریم تنها اوایل هفته تمرین کنیم. هدف اصلی کادرفنی نیز در این اردوها، هماهنگی بازیکنان است چون کار بدنی در باشگاه‌ها دنبال می‌شود.

ملی پوش فوتسال همچنین با بیان این که “وضعیت اردوهای تیم ملی به لحاظ امکانات بهتر شده است،” افزود: در گذشته مشکلات بسیاری در زمینه اسکان، البسه و رفت و آمد بازیکنان وجود داشت اما خدا را شکر پرواز بازیکنان از طرف فدراسیون فوتبال هماهنگ می‌شود،‌ بازیکنان در هتل اسکان دارند و خبری از اتاق هشت تخته نیست و لباس تیم ملی هم که در گذشته از چند برند مختلف بود، وضعیت بهتری پیدا کرده است. امیدوارم این شرایط،‌ ادامه‌دار باشد و امکانات بهتری در اختیار ملی پوشان قرار گیرد. قطعا وقتی انتظارات بازیکنان برآورده شود، مسئولان هم می‌توانند انتظارات خودشان را از تیم ملی بالا ببرند.

توکلی در ادامه به مشکل کف‌پوش کمپ تیم ملی اشاره کرد و گفت: چندین بار درباره وضعیت خطرناک کف‌پوش صحبت کرده‌ایم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. آقای ساکت در آخرین روز از اردوی ما اعلام کرد که این اتفاق به زودی خواهد افتاد و قرار شده کف‌پوش به زودی تغییر کند. به هر حال پنج سال از انقضای این کف‌پوش گذشته و تمرین کردن روی آن باعث می‌شود درد زانو و کمر به سراغ بازیکنان بیاید.

این بازیکن در پاسخ به این پرسش که آیا نبود بازی تدارکاتی پیش از مسابقات داخل سالن آسیا، نمی‌تواند به تیم ملی ضربه بزند، تصریح کرد: فکر می‌کنم مسابقات داخل سالن آسیا، خودش می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای جام ملت‌های آسیا باشد. به هر حال با توجه به این که به دلیل برگزاری لیگ برتر، با فشردگی برنامه‌ها مواجهیم، باید به چشم دیدارهای تدارکاتی به مسابقات ترکمنستان نگاه کنیم؛ بنابراین نیازی به برگزاری بازی دوستانه قبل از مسابقات داخل سالن نیست.

بازیکن تیم فوتسال حفاری اهواز همچنین درباره وضعیت این تیم در مسابقات لیگ برتر به ایسنا گفت: به دلیل حضور در جام باشگاه‌های آسیا با تیم نفت عراق، هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست دادم. امتیاز بازی‌های راحتی مثل شهرداری ساوه و شهروند ساری را از دست دادیم و کارمان برای بازگشت به کورس، سخت شد. به هر حال حفاری، امسال تغییرات زیادی داشت و با وجود جدایی هفت بازیکن، تنها یک بازیکن جذب کردیم. خودم هم در هفته‌های ابتدایی لیگ غایب بودم اما امیدوارم در ادامه مسابقات با کمک بازیکنان جوان تیم، نتایج مثبتی کسب کنیم.

توکلی در پاسخ به این پرسش که چرا حفاری اهواز با وجود داشتن پتانسیل قهرمانی، کسب جام را هدف قرار نمی‌دهد، توضیح داد: این‌طور نیست که نخواهیم قهرمان شویم اما باید قبول کرد که وضعیت حفاری اهواز به عنوان یک باشگاه دولتی با باشگاه‌هایی مثل گیتی پسند و مس سونگون متفاوت است. آن تیم‌ها، هزینه بیشتری نسبت به ما می‌کنند و طبیعی است که انتظار قهرمانی هم باید داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

از صحبت هاى ابن بازیکن غرور و تکبر و خود بزرگ بینى مى بارد!! با همین غرور کاذب باعث أوت شدن تیم نفت عراق در باشگاه هاى آسیا شدید أمثال این بازیکنان مغرور بدرد تیم ملى نمیخورند بهتره تا دیر نشده سرمربى تیم ملى یک جایگزین جوان بجاى این بازیکن مغرور به مسابقات ببرد وگرنه تیم ملى نابود خواهد شد باغرور بیجا!!

نام ... سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

کل فوتسال ایران یک طرف
فرهاد توکلی یک طرف
غرور هم بهش میاد

ajab سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

دوسته عزیز فرهاد توکلی و مهدی جاوید با اختلاف جز دو بازیکن اول اسیا هستن….قطعا تمام صحبت های ایشون صحیح هستن و کاملا منطقی
شما دقیقا کجا دیدید ایشون باعث اوت نفت شد؟
قطعا تیم عراقی بدون فرهاد توکلی هیچ وقت تو تاریخ تیم داریش
رنگ صعود از چهار تیمو نمیبینه چه برسه به نایب قهرمانی که پارسال بدست اورد

نام ... سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

به کاپیتان تیمتون بگو قرچک منتظرتیم

فوتسالی چهارشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۴۱

اخه تو کی هستی که در مورد فرهاد توکلی حرف می زنی اصلا چیزی در مورد فوتسال و این بازیکن ارزشمند کشور چیزی میدونی که نظر میدی این همون بازیکنی که تیم ملی مقابل روسیه درنیمه نهایی جام جهانی نداشت و تیم ملی مغلوب شد،و همه اذعان داشتن که توکلی بود تیم ملی به فینال میرسید پس لطفا با علم و دانستن صحبت بفرمایید

نام ... چهارشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۳۷

واقعان راست میگه توکلی خیلی خیلی مغرور.بنده بچه اهوازم این نزدیک این شاهد هستم

نام ... چهارشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

اگر بچه اهواز بودی این حرف رو نمیزدی
حالا که آرزو داری بچه اهواز باشی سعی کن از بازیکن و افتخار شهرت دفاع کنی

نام ... چهارشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲:۳۳

بهترینی آقا فرهاد