کد خبر : 99867
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 10:35
-

نصرالله زاده:پیشنهاد خوب مالی باعث شد به دی سی اینوست تاجیکستان بروم/ روی کم تجربگی در جام باشگاه های آسیا حذف شدیم

نصرالله زاده:پیشنهاد خوب مالی باعث شد به دی سی اینوست تاجیکستان بروم/ روی کم تجربگی در جام باشگاه های آسیا حذف شدیم

امین نصرالله بازیکن تیم دی سی اینوست تاجیکستان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد حضورش در این تیم گفت: من در سال ۹۳ زمانی که بازیکن مقاومت البرز بودم، بعد از پایان لیگ با پیشنهاد تیم دیسی اینوست تاجیکستان برای بازی در لیگ تاجیکستان به این تیم رفتم. آن سال قهرمان

امین نصرالله بازیکن تیم دی سی اینوست تاجیکستان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد حضورش در این تیم گفت: من در سال ۹۳ زمانی که بازیکن مقاومت البرز بودم، بعد از پایان لیگ با پیشنهاد تیم دیسی اینوست تاجیکستان برای بازی در لیگ تاجیکستان به این تیم رفتم. آن سال قهرمان لیگ تاجیکستان و بهترین لژیونر این لیگ شدم. بعد از پایان لیگ تاجیکستان در نیم فصل لیگ ایران به تیم آذرخش پیوستم.
وی ادامه داد: هر ساله با پیشنهاد این باشگاه روبرو بودم اما امسال به دلیل پیشنهاد خیلی خوب مالی که برای حضور در جام باشگاه های آسیا به من داده شد ترجیح دادم این تیم را همراهی کنم.
نصرالله زاده در خصوص شرایط تیم و امکانات آن اذعان داشت: تیم دیسی اینوست اولین حضور خود در جام باشگاه های آسیا را تجربه می کرد. اکثر بازیکنان تیم جوانان ۱۸و۱۹ ساله بودند.  کم تجربگی باعث حذف تیم ما شد،اکثر گل ها را بر روی کم تجربگی بازیکنمان خوردیم. از لحاظ امکانات و خورد و خوراک در تاجیکستان مشکلی نداشتم و همه چیز خوب بود.
وی در پایان گفت: سطح فوتسال ایران تیم اول آسیا و سوم جهان و تاجیکستان اصلا قابل قیاس نیست و فوتسال ایران در سطح بسیار بالاتری قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

میشه بگی قرار داد مالی خوب یعنی چند وقتی حسین افضلی با ۶۰ میلیون قرداد اومده شما که مالی ات خوب بوده چندی بوده

چوکو شاه حسینی سه شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

آقا امین واقعا پسر با اخلاق، مودب و بی حاشیه ست ، انشالا که همیشه سلامت ، و همینطور پیشرفت کنی ???