کد خبر : 99882
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 13:12
-

کفاشیان: برنده اصلی جام باشگاه های آسیا، ایرانی‌ها بودند/ شایعات قدیمی و تخیلی را باور نکنید!

کفاشیان: برنده اصلی جام باشگاه های آسیا، ایرانی‌ها بودند/ شایعات قدیمی و تخیلی را باور نکنید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در مورد شرایط تیم ملی فوتسال ایران، حضور در جام باشگاه های آسیا و … صحبت‌های زیر را انجام داد: *ابتدا در مورد شرایط تیم ملی فوتسال ایران صحبت کنید؟ خوشبختانه تیم ملی تمرینات خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا آغاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در مورد شرایط تیم ملی فوتسال ایران، حضور در جام باشگاه های آسیا و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا در مورد شرایط تیم ملی فوتسال ایران صحبت کنید؟

خوشبختانه تیم ملی تمرینات خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا آغاز کرده و همه چیز خوب است. ما برنامه‌های خوبی برای تیم ملی داریم و همه امکانات را فراهم می‌کنیم تا تیم ملی به نتیجه برسد.

*سوال بزرگی که این روزها برای اهالی فوتسال وجود دارد این است که چرا با وجود شما در کرسی آسیایی فوتسال، میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا به ایران نرسید؟

ببینید سیاستی که وجود دارد این است که کشورهای کوچکتر و جدیدتر اگر امکانات لازم را دارند برای توسعه فوتسال میزبان مسابقات مهم شوند. نمی‌شود که همیشه ایران و تایلند میزبان باشند.

*از نظر شما نایب قهرمانی گیتی‌پسند در آسیا موفقیت است یا ناکامی؟

به نظر من نایب قهرمانی خوب بود چون در این مسابقات باشگاه‌ها با تمام توان حاضر می‌شوند. تیمی در این مسابقات ضعیف نیست و همه تیم‌ها با برنامه آمده بودند. اتفاقا به نظر من برنده اصلی این مسابقات ایرانی‌ها بودند که در اکثر تیم‌ها چه به عنوان مربی و چه بازیکن حضور پرقدرتی داشتند.

*در مورد عملکرد کاظم سلیمانی در کمیته فوتسال هم انتقادات زیادی است.

به نظر من کار سلیمانی خوب است.
*راستی! چند وقتی است شنیده می‌شود قرار است از سمت‌تان در فدراسیون فوتبال استعفا بدهید.

این شایعات تخیلی و قدیمی است شما باور نکنید!

منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.