کد خبر : 99960
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 13:47
-

اسماعیل پور:هفته گذشته باخت ناعادلانه‌ای مقابل تاسیسات دریایی داشتیم

اسماعیل پور:هفته گذشته باخت ناعادلانه‌ای مقابل تاسیسات دریایی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدعلی اسماعیل‌پور در مورد بازی تیم‌های فوتسال شهروند ساری و آذرخش بندرعباس که قرار بود این دیدار در روز جمعه برگزار شود و با یک روز تأخیر به روز شنبه موکول شد، گفت:‌ این بازی طبق هماهنگی‌ها و نامه‌نگاری‌هایی که ما با سازمان لیگ داشتیم و مهیا نبودن سالن برگزاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدعلی اسماعیل‌پور در مورد بازی تیم‌های فوتسال شهروند ساری و آذرخش بندرعباس که قرار بود این دیدار در روز جمعه برگزار شود و با یک روز تأخیر به روز شنبه موکول شد، گفت:‌ این بازی طبق هماهنگی‌ها و نامه‌نگاری‌هایی که ما با سازمان لیگ داشتیم و مهیا نبودن سالن برگزاری مسابقات، از سازمان لیگ درخواست کردیم که این بازی در روز شنبه برگزار شود.

وی همچنین در مورد وضعیت تیم خود در این مسابقه گفت: خدا را شکر همه بچه‌ها آماده این دیدار هستند. ما در این هفته بعد از باخت ناعادلانه مقابل تأسیسات دریایی فقط بچه‌ها را از لحاظ شرایط روحی آماده این بازی کردیم و این هفته هیچ محروم و مصدومی نداریم به جز یک بازیکن جدید خود که مصدوم می‌باشد.

سرمربی تیم شهروند ساری گفت: ما علاوه بر ریکاوری در این هفته، یک بازی دوستانه‌ای هم با یکی از تیم‌های خوب قهرمان سوپرلیگ استان مازندران داشتیم.

اسماعیل‌پور همچنین در مورد تیم آذرخش گفت: درست است الان این تیم یکسری مشکلاتی دارد، اما تیم آذرخش یکی از تیم‌های خوب و باسابقه فوتسال است که در زمینه فوتسال پایه فعالیت زیاد داشته و خوب توانسته کار کند. این تیم دارای سرمربی و کادرفنی بسیار خوبی است و با توجه به اینکه امسال توانسته بازیکنان خوبی هم جذب کند، برای هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد،‌ اما ما در این هفته کلیه نقاط ضعف و قوت این تیم را مورد بررسی قرار دادیم و انشاءالله بتوانیم با یک بازی خوب،‌نتیجه لازم را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.