کد خبر : 100131
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 14:00
-

سرپرست مس شب قبل از بازی با داورها چه‌کار داشت؟/ او با الفاظ بدی توهین کرد/ هنوز مهر کارتش خشک نشده است!

سرپرست مس شب قبل از بازی با داورها چه‌کار داشت؟/ او با الفاظ بدی توهین کرد/ هنوز مهر کارتش خشک نشده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون در هفته هفتم لیگ برتر دیروز (جمعه) با سه گل، تیم فرش آرای مشهد را مغلوب کرد. محسن خبیری سرمربی فرش‌آرا در این بازی اعتراض زیادی به عملکرد داور داشت که به درگیری لفظی سرپرست‌های دو تیم منجر شد. اکبر تقوی سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون در هفته هفتم لیگ برتر دیروز (جمعه) با سه گل، تیم فرش آرای مشهد را مغلوب کرد. محسن خبیری سرمربی فرش‌آرا در این بازی اعتراض زیادی به عملکرد داور داشت که به درگیری لفظی سرپرست‌های دو تیم منجر شد.

اکبر تقوی سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا در پاسخ به این پرسش که آیا این درگیری‌ها در ادامه اتفاقات بازی دو تیم در فصل پیش بوده است، توضیح داد: اتفاقات دیروز (جمعه) ارتباطی به حواشی بازی پارسال نداشت. من همیشه به مربیان می‌گویم تیمی که به برتری می‌رسد، نباید بعد از بازی به دنبال برخی صحبت‌های خاص باشد. بعد از بازی دیدم که محسن خبیری با داور بازی صحبت می‌کند و برای جدا کردن آن‌ها جلو رفتم. در این حین دیدم که سرپرست مس با لحن بدی به ما گفت به رختکن بروید. من هم در پاسخ گفتم شما مربی خودتان را به رختکن بفرستید اما او در ادامه با صدای بلند و در حالی که با الفاظ زشتی توهین می‌کرد، گفت اینجا تبریز است و حق نداری حرف بزنی.

او افزود: آقای اسماعیلی دو ماه است که سرپرست تیم مس سونگون شده و باید حد و اندازه خودش را بداند. برخی هم او را تحریک کرده بودند چون به اسماعیلی نمی‌خورد اهل داد و بیداد باشد. او باید ابتدا اجازه دهد مهر کارت سرپرستی‌اش خشک شود. اسماعیلی می‌گوید در جلسه هماهنگی بازی توهین کرده‌اید اما او باید خودش بگوید ساعت یک بامداد شب قبل از بازی در هتل با داورهای بازی چه کار داشت؟

سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد همچنین با اشاره به این که تیم میزبان سالن اصلی بازی را برای تمرین در اختیارشان قرار نداده است، افزود: باشگاه مس با آن عظمت نتوانست یک سالن برای ما بگیرد. آنها از دو ماه پیش می‌دانستند که قرار است ما در این روز به تبریز بیاییم. آنها در شرایط عادی طوری رفتار می‌کنند که گویی بهترین آدم‌های روی زمین هستند اما با کوچکترین جرقه‌ای حاشیه درست می‌کنند. در مجموع معتقدم بی‌انصافی‌ است تیمی که پیروز می‌شود با تیم بازنده وارد جر و بحث شود. ضمن این که افرادی از ابتدای بازی تا پایان آن، پشت نیمکت ما به اعضای تیم توهین می‌کردند. آنها از الفاظ آذری استفاده می‌کردند و ما هم در تیم‌مان چند آذری داریم که از شنیدن این حرف‌ها ناراحت می‌شدند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

منحل کننده رو دستت نباشه