کد خبر : 100178
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 15:23
-

اسماعیل‌پور:از نتیجه بدست آمده رضایت دارم/ سعی می‌کنیم جواب اعتماد مسئولان را بدهیم/ هنوز هم از نحوه قضاوت پژمان رضایی در هفته گذشته ناراحتم

اسماعیل‌پور:از نتیجه بدست آمده رضایت دارم/ سعی می‌کنیم جواب اعتماد مسئولان را بدهیم/ هنوز هم از نحوه قضاوت پژمان رضایی در هفته گذشته ناراحتم

سرمربی شهروند ساری پس از برتری تیمش در مقابل آذرخش بندرعباس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام رضایت از نتیجه مسابقه، از عملکرد بازیکنان تیمش تقدیر کرد. محمد اسماعیل‌پور سرمربی تیم شهروند در خصوص بازی هفته هفتم تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار کرد: بازی سختی بود اما بازیکنانم به خوبی در این

سرمربی شهروند ساری پس از برتری تیمش در مقابل آذرخش بندرعباس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام رضایت از نتیجه مسابقه، از عملکرد بازیکنان تیمش تقدیر کرد.

محمد اسماعیل‌پور سرمربی تیم شهروند در خصوص بازی هفته هفتم تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار کرد: بازی سختی بود اما بازیکنانم به خوبی در این دیدار حاضر شدند. هر دو تیم نمایش خوبی داشتند و تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت بردند. به اعتقاد بنده دروازبان تیم آذرخش روز خوبی داشت و اگر واکنش‌های او نبود، مطمئنا با گل‌های بیشتری آن‌ها را شکست می‌دادیم. در مجموع از نتیجه بدست آمده راضی هستم و حقمان هم برد بود. در دو هفته گذشته نیز با بدشانسی از کسب امتیاز محروم شده بودیم اما به لطف خدا با پیروزی در دیدار این هفته به شرایط اولیه بازگشتیم.

وی ادامه داد: هنوز ار اتفاقات هفته گذشته ناراحتم. از پژمان رضایی داور مطرح لیگ برتر تعجب می‌کنم که چرا در دیدار مقابل تاسیسات دریایی آنگونه قضاوت کرد و کاملا به ضرر ما سوت زد. رضایی از دوستان خوب من است اما انتظار بیشتری از ایشان می‌رود و امیدوارم دیگر اتفاقات آن مسابقه تکرار نشود زیرا اخراج بی دلیل ۳ نفر از اعضای کادرفنی بسیار عجیب است.

اسماعیل‌پور داوری بازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: قضاوت کردن سخت است اما در کل قضاوت خوبی از داوران شاهد بودیم. به اعتقاد بنده داوران خوب بودند و این دیدار را مدیریت کردند. اعتراضی نسبت به داوری نداریم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در پایان از شهردار ساری و مدیریت این باشگاه تقدیر کرد و گفت: انصافا نیمکت لیگ برتر سخت است و فشار زیادی وجود دارد. سعی می‌کنیم جواب اعتماد مسئولان را بدهیم. از زحمات و حمایت‌های شهردار ساری آقای عبوری و مدیرعامل باشگاه آقای نجاریان تشکر می‌کنم و انشاالله با کسب نتایج مناسب سبب رضایت مسئولان و همچنین هواداران شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

حالا که تیمت برده داورها عالی بودن.جمعه تو ساوه نشونت میدیم.سوراختون میکنیم

جادوگر 8 دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

اقای ساوه بازیو ندیدی حرف نزن بازی با تاسیسالت داوری افتضاح بود
تو ساوه هم هیچ کاری نمی تونین کنین ما تو زمین حرفمونو می زنیم