کد خبر : 100212
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 13:52
-

AFC‌ فعلا به بدهی باشگاه‌های فوتسال ورود نمی‌کند

AFC‌ فعلا به بدهی باشگاه‌های فوتسال ورود نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موضوع بدهی باشگاه‌های فوتبال اخیرا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد توجه قرار گرفته و باشگاه‌ها برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا ملزم به تسویه تمام بدهی‌های خود هستند. AFC، حرفه‌ای‌سازی در باشگاه‌های فوتسال را هم از امسال آغاز کرده اما این سوال پیش می‌آید که فوتسالی‌ها نیز باید بدهی‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موضوع بدهی باشگاه‌های فوتبال اخیرا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد توجه قرار گرفته و باشگاه‌ها برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا ملزم به تسویه تمام بدهی‌های خود هستند. AFC، حرفه‌ای‌سازی در باشگاه‌های فوتسال را هم از امسال آغاز کرده اما این سوال پیش می‌آید که فوتسالی‌ها نیز باید بدهی‌های خود را جدی بگیرند؟

سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در گفت و گو با ایسنا، درباره این موضوع توضیح داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا از امسال پرونده حرفه‌ای سازی باشگاه‌های فوتسال را باز کرده و باشگاه‌ها ملزم به رعایت برخی موارد شده‌اند اما بحث بدهی‌ها به صورت جدی دنبال نمی‌شود چرا که حرفه‌ای‌سازی در فوتسال به تازگی شروع شده و برای این که فرصتی به باشگاه‌ها داده شود، هنوز برخوردی در این زمینه انجام نمی‌شود.

او افزود: امسال، زمان پیاده‌سازی و اجرای الزامات است و نمایندگان AFC از سال آینده برای بازبینی امکانات باشگاه‌ها به ایران خواهند آمد. فعلا در گام اول آیتم‌هایی مثل مسائل حقوقی، پرسنلی و مالی مورد توجه است و قطعا در سال‌های آینده همچون فوتبال، در فوتسال هم موضوع بدهی‌ها جدی گرفته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.