کد خبر : 100288
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 13:06
-

شمسایی:بازی کردن در بندر عباس تحت هر شرایطی سخت است/لیگ هم خوب است هم بد

شمسایی:بازی کردن در بندر عباس تحت هر شرایطی سخت است/لیگ هم خوب است هم بد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد بازی این هفته تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل آذرخش بندرعباس گفت: ما این هفته بازی سختی با این تیم داریم و کلا بازی کردن در بندرعباس تحت هر شرایطی سخت است. فرقی ندارد که این تیم در بحران مالی باشد یا هر بحران دیگری. وی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد بازی این هفته تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل آذرخش بندرعباس گفت: ما این هفته بازی سختی با این تیم داریم و کلا بازی کردن در بندرعباس تحت هر شرایطی سخت است. فرقی ندارد که این تیم در بحران مالی باشد یا هر بحران دیگری.

وی در ادامه گفت: تیم آذرخش دارای تماشاگران پرشور و بازیکنان جوان با انگیزه و همچنین کادر فنی خوب و سرمربی باهوشی است.ما در این هفته آذرخش را به خوبی آنالیز کردیم و حتی در جلسات خود به بازیکنانمان گفتیم که بازی راحتی در بندرعباس نداریم. اما ان‌شاءالله می‌رویم که بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه لازم را  کسب کنیم.

آقای گل جهان همچنین درمورد وضعیت لیگ برتر فوتسال گفت:لیگ در حال برگزاری است اما می‌توان گفت هم لیگ خوب است و هم می‌توان گفت لیگ بد است. بدی به این جهت است که در سال قبل  ۶ الی ۷ تیم تا پایان لیگ همه برای قهرمانی می‌جنگیدند اما امسال با توجه به وضعیت موجود تا الان فقط ۴ تیم مدعی قهرمانی هستند و باید ببینیم در ادامه راه تیم‌های دیگر چگونه عمل می‌کنند و خود را به عنوان یک مدعی قهرمانی نشان می دهند.

وی گفت: خوبی لیگ هم به این دلیل است که نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت و خود را از پیش برنده اعلام کرد. شما اگر مشاهده کنید تمام نتایج بازی‌های لیگ همه نزدیک است یعنی اینکه همه تیم‌های حال حاضر خوب هستند و هیچ وقت نمی‌توان نتایج بازی را پیش‌بینی کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.