کد خبر : 100280
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 11:59
-

ناجی: اگر پول داشتم تیم لیگ برتری می‌خریدم/بابت حضورم در شهرداری ساوه دستمزد می گیرم

ناجی: اگر پول داشتم تیم لیگ برتری می‌خریدم/بابت حضورم در شهرداری ساوه دستمزد می گیرم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسعود ناجی سرمربی جدید شهرداری ساوه جزو مربیانی است که با وجود نداشتن سابقه حضور در لیگ برتر، در مدت سه هفته حضورش در لیگ حاشیه بسیاری برایش به وجود آمده است. گفته می‌شود ناجی برای این که بتواند هدایت شهرداری ساوه را به عهده بگیرد، هزینه سفرهای تیم را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسعود ناجی سرمربی جدید شهرداری ساوه جزو مربیانی است که با وجود نداشتن سابقه حضور در لیگ برتر، در مدت سه هفته حضورش در لیگ حاشیه بسیاری برایش به وجود آمده است. گفته می‌شود ناجی برای این که بتواند هدایت شهرداری ساوه را به عهده بگیرد، هزینه سفرهای تیم را تقبل کرده است‌. با این حال او چنین شایعه‌هایی را رد کرده و می‌گوید قرارداد مالی با باشگاه دارد و دستمزد هم دریافت می‌کند.

مسعود ناجی درباره این موضوع توضیح داد: بنده از سال ۱۳۸۴ سابقه مربی‌گری فوتسال را دارم. هر چند در لیگ برتر هدایت تیمی را به عهده نداشتم اما در این سطح از مسابقات مربی‌گری کرده‌ام. همچنین سال گذشته مدیرعامل و سرمربی تیم چکاد شهریار بودم و تیم را از لیگ دو به لیگ یک آوردم. اگر پول داشتیم، خرج تیم‌ خودمان می‌کردیم. امسال به راحتی با ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانستیم امتیاز تیم لیگ برتری بخریم. دوستانی که می‌گویند هزینه سفر تیم شهرداری ساوه را من می‌دهم، اگر پول داشتم امتیاز تیم لیگ برتری می‌خریدم و مدیریت و سرمربی‌گری آن را هم خودم به عهده می‌گرفتم. آن وقت هیچ‌کس هم کاری به کارم نداشت و حاشیه برایم درست نمی‌شد.

او افزود: نه تنها هزینه‌ای بابت حضورم در تیم نداده‌ام بلکه قرارداد هم با باشگاه دارم و بابت آن دستمزد دریافت کرده‌ام. مدارک تمام این‌ها موجود است. البته من دید مالی به فوتسال ندارم و خودم میلیاردها تومان تاکنون برای این رشته هزینه کرده‌ام اما بسیاری از مربیان با نگاه مالی قصد حضور در شهرداری ساوه را داشته‌اند. مگر فوتسال ساوه آنقدر بدبخت شده که پول بگیرد و سرمربی انتخاب کند؟ امسال مربیان زیادی در لیگ برتر مشغولند اما سابقه لیگ برتر ندارند. شاید اوضاع مالی ما بهتر است و این انگ‌ها را به ما می‌چسبانند.

ناجی همچنین با بیان این که “مشکلات مالی تیم شهرداری ساوه به بیرون تیم برمی‌گردد،” اضافه کرد: خود تیم هیچ مشکلی ندارد و ما در کمال آرامش کارمان را می‌کنیم. مشکل مالی هم تا دو ماه دیگر حل می‌شود و شاید آن زمان ما را هم بیرون کنند و مربی‌ای بیاورند که چند ۱۰۰ میلیون دستمزد بگیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضایک مربی فوتسال کرجی چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

یک مربی فوتسال کرجی هستم از نزدیک عشق و علاقه اقای ناجی رو به فوتسال دیدم و سابقه ده دوازده ساله مربیگری کردن ایشان همیشه یکی از مدعیان در سطح استان بودن و بعد از قهرمانی در استان تیم رو ازلیگ دو اوردن لیگ یک در لیگ یک هم با اینکه واگذار کردن تیم رو ولی کنار تیم بودن چون عاشق فوتسال هستش این اقای محترم که فاصله زیادی با صعود به لیگ برتر هم نداشتن که متاسفانه صعود نکردن امسال هم به عنوان مربی در کادر تیم چکادسابق پارسیان کنونی حضور داشتن که بعد از دوهفته به تیم ساوه پیوستن تا در کنار اقای گلزاده هدایت شهرداری ساوه رو بعهده بگیرن در ضمن در تمام رده های سنی و بزرگسالان تیم داری کردن و تجربه کافی دارن و تمام دوره های مربیگری رو هم طی کردن و از تحصیل کرده های این رشته هستن..ای کاش دوستانی که بیرون گو نشستن کمی تحمل به خرج بدن تا دوستان مجال خود نمایی داشته باشن