کد خبر : 100282
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 12:26
-

ناظم الشریعه:واقعاً خیلی از تیم ها بازیکنی در حد تیم ملی ندارند/نگفتم هر موقع عالیقدر به تیم جدید برود او را دعوت می‌کنم/چرا الکی می‌خواهید سطح مسابقات داخل سالن آسیا را پایین بیاورید؟

ناظم الشریعه:واقعاً خیلی از تیم ها بازیکنی در حد تیم ملی ندارند/نگفتم هر موقع عالیقدر به تیم جدید برود او را دعوت می‌کنم/چرا الکی می‌خواهید سطح مسابقات داخل سالن آسیا را پایین بیاورید؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درمورد اعلام فهرست جدید تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: ما تقریبا هر هفته فهرست جدیدی را اعلام می‌کنیم و هر بار سه الی چهار تغییر در فهرست انجام می‌دهیم. سعی کرده‌ام که برای بازی های داخل سالن آسیا تیمی تشکیل بدهم که هم جوان باشد وهم با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درمورد اعلام فهرست جدید تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: ما تقریبا هر هفته فهرست جدیدی را اعلام می‌کنیم و هر بار سه الی چهار تغییر در فهرست انجام می‌دهیم. سعی کرده‌ام که برای بازی های داخل سالن آسیا تیمی تشکیل بدهم که هم جوان باشد وهم با تجربه فقط مهمترین مشکل ما عدم هماهنگی است یعنی وقت نداریم که بخواهیم هماهنگ بشویم باهفته‌ای یک جلسه تمرین کارمان سخت است.

وی در خصوص اینکه چرا در فهرست جدید تیم ملی فقط از  ۶ باشگاه بازیکن دعوت شده است، عنوان کرد: ما سعی ‌می‌کنیم از تمام پتانسیل لیگ استفاده کنیم ولی واقعاً خیلی از تیم ها بازیکنی در حد تیم ملی ندارند. فکر می‌کنم همه می‌دانند که امسال لیگ شرایط فنی خوبی ندارد. با این وجود کارما برای انتخاب بازیکن سخت‌تر می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه چرا مهران عالیقدر را به تیم ملی دعوت نکرده آن هم در شرایطی که خودش گفته بود به محض مشخص شدن تیم عالیقدر او را دعوت می‌کنم، گفت: من نگفتم، هر موقع که عالیقدر به تیم جدید برود او را دعوت می‌کنم. عالیقدر بازیکن بزرگی است اما تا الان درلیگ بازی نکرده است باید مثل بقیه بازیکن‌ها جا بیفتد. با یک هفته تمرین که بازیکن به تیم ملی دعوت نمی‌کنند. شاید شرایط عالی قدر اصلا خوب نباشد.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه آیا احتمال دارد حسین طیبی هم برای مسابقات داخل سالن آسیا به تیم ملی دعوت شود؟ تصریح کرد: دنبال این هستیم که طیبی را برای این مسابقات دعوت کنیم اما چون این مسابقات در فیفا دی نیست کارمان سخت است که اجازه حضور او را از باشگاه غیرت بگیریم اما تلاشمان را می کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی فوتسال کشورمان به راحتی می‌تواند قهرمان مسابقات داخل سالن آسیا شود، گفت: به خدا اینطورنیست چرا الکی می‌خواهید سطح مسابقات را پایین بیاورید. من شنیدم بعضی‌ها گفتند برخی تیم‌ها با تیم دومشان به این مسابقات می‌آیند که درست نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درپاسخ به این سوال که آیا قرار است با تمام قدرت به مسابقات داخل سالن آسیا برود، تاکید کرد: با تمام قوا نه بلکه با دیدگاهی جدید به این مسابقات می‌رویم. ما سعی کردیم تیم را ۳۰، ۴۰ درصد جوان کنیم.

وی در پایان درخصوص اینکه آیا بالاخره پیش از بازی‌های داخل سالن آسیا تیم کشورمان دیداری دوستانه هم خواهد داشت یا خیر؟ گفت: قرار بوده که برای ما دیدار دوستان ترتیب ببینند اما این اتفاق تا الان رخ نداده ما برای هماهنگ شدن به دیدار دوستانه احتیاج داریم که امیدوارم پیش از رفتن به مسابقات یکی دوبازی دوستانه انجام بدهیم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار فوتسال چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

اقای ناظم یعنی چی که هیچ تیمی بازیکن در حد ملی نداره. تا کی میخواین با یک ترکیب تکراری بازی کنین. پس کی میخواین به آینده نگاه کنین.

اریایی چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

ناظم مربی محبوب دوستت داریم

محمد جمعه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۱۵

باید برایت تاسف خورد جانب اقای ناظم الشریعه بازیکنان منخب شما از اذرخش. ارژن و…حتما توسط بازیکنان منتخب شما چنین جایگتهی رو دارن و تیم هایی مثل اتلیه که با این نتایج خوبشان در جایگاه خوبی هستند بازیکنان خوبی ندارند.. یه کم از حالت تبعیض و بی عدالتی خارج شوید و برای یک مربی در حد تیم ملی زشت است که چنین سخنان نپخته و نسنجیده را بیان میکند