کد خبر : 100459
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1396 - 22:42
دسته‌بندی نشده
-

تاسیسات به خیال گل آوراژ به بندرعباس آمده بود/ منتظر عملى شدن قول‌هاى مسوولان هستیم

تاسیسات به خیال گل آوراژ به بندرعباس آمده بود/ منتظر عملى شدن قول‌هاى مسوولان هستیم
سرمربى تيم آذرخش سرخون گفت: بازیکنانم دست به كار بزرگى زدند و تيمى را شكست دادند كه آمده بود به خيال خودش ما را با گل‌هاى زياد ببرد.

عباس روزپیکر در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شاید باوراین برد براى خیلى‌ها سخت باشد اما تیم من در تمامى بازی‌ها براى پیروزى به میدان مى‌رفت اما اتفاقاتى مى‌افتاد که این مهم رخ نمى‌داد و بازیکنان در شرایطى که از نظر روحیه خوب نبودند بازى را واگذار مى کردند.

وی افزود: در این بازى همه مصصم بودیم که حریف خود را شکست دهیم و در دو نیمه جنگنده ظاهر شدیم و یکى از تیم‌هاى خوب ایران را شکست دادیم ضمن اینکه حضور مسئولان و قول‌هاى آنها و هوادارانى که اصلا در هیچ شرایطى ما را تنها نمى‌گذارند باعث شد تا بازیکنانم روحیه دو چندان بگیرند.

سرمربى آذرخش با اعتماد به نفسی خاص تاکید کرد: همان تک گلى هم که خوردیم نباید مى‌خوردیم و روى یک اشتباه در نیمه نخست دروازه ما باز شد هرچند که در این نیمه هم مى‌توانستیم حداقل مساوى کنیم.

روزپیکر خاطرنشان کرد: در نیمه‌دوم بازى روان‌ترى انجام دادیم و بعد از به ثمر رساندن گل مساوى بازى را کاملا در اختیار خود داشتیم و چهار گل دیگر به ثمر رساندیم.

وی در پایان خواستار عمل کردن مسئولان به وعده‌های خود در قبال آذرخش شد و گفت: انتظار دارم که مسوولان به قول‌هایى که داده‌اند این بار عمل کنند و از همه کسانى که دلشان با تیم است و مى‌خواهند از نماینده استان حمایت نمایند کمال تشکر را دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی جمعه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲

دم شما گرم خدایش اگه بچه ها دقت بیشتری میکردند نتیجه تاریخی رقم میخورد ، هوادارها سنگ تموم گذاشتن

بندرعباس 84 جمعه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴

دم همه بازیکنا و کادرفنی گرم عالی بود امروز …..