کد خبر : 100330
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1396 - 14:07
دسته‌بندی نشده
-

تقابل جوانی و تجربه در قرچک/۳ امتیاز را می خواهیم

تقابل جوانی و تجربه در قرچک/۳ امتیاز را می خواهیم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در خصوص بازی با گیتی پسند اصفهان، گفت: فقط ۳ امتیاز را می خواهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا زرخانلی، پیش از مسابقه سرنوشت ساز تیم فوتسال مقاومت قرچک و گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: این مسابقه بسیار حساس در آستانه آغاز شدن است و همه، از جمله خود من منتظر این مسابقه هستیم.

سرمربی مقاومت قرچک اضافه کرد: البته مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتیم، ولی این مسابقه برای مردم قرچک شرایط متفاوتی دارد، هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست و تیمی را نمی توان پیشاپیش برنده دانست، مردم قرچک نسبت به این دیدار حساس هستند و چند روز است هیجان زده برای این مسابقه لحظه شماری می کنند.

وی افزود: باز هم ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر می شوند، خوشحالم مسابقات قبلی تیمم عالی و جوانمردانه بوده و هواداران به شکلی پرشور از تیم خود حمایت کرده اند، از همین جا از هواداران دعوت می کنم که در استادیوم حاضر باشند.

سرمربی سربازهای قرچک گفت: گیتی پسند تکنیک و تاکتیک خوبی دارد و برای ما سخت است برابر این تیم قرار بگیریم، این دیدار در واقع تقابل جوانی و تجربه است و متحیر هستم کدام بازیکن گیتی پسند را مهار کنیم.

وی درباره این که آیا مشکلی در مقاومت قرچک برای رویارویی با گیتی پسند اصفهان وجود دارد یا خیر، اذعان داشت: نعمت وند و اکبر قاسمی سرپرست تیم ما، این هفته کنار ما نیستند و این بزرگترین مشکل مقاومت است، اما ما در این بازی فقط ۳ امتیاز را می خواهیم و به چیزی جز آن فکر نمی کنیم و قصد ما ارائه یک بازی تماشایی و تماشاگر پسند است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.