کد خبر : 100472
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 10:05
-

بازیکنانم احساسی بازی کردند/ کمتر تیمی مثل فرش آرا توان پرس فول تایم دارد

بازیکنانم احساسی بازی کردند/ کمتر تیمی مثل فرش آرا توان پرس فول تایم دارد
سرمربي فرش‌آرا گفت: بازیکنانم بعد از این که دوگل از حريف خود پیش افتادیم احساسی شدند و همين موضوع باعث شد تا پيروزي از كف ما خارج شود.

محسن خبیری سرمربی تیم فرش‌آرا مشهد پس از تساوی این تیم مقابل ملی حفاری اهواز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: همانطورکه پیش‌بینی کرده بودم بازی جذاب و تاکتیکی اتفاق افتاد. حفاری چندین سال است که جزو بالانشینان جدول و همیشه مدعی قهرمانی است اما تیم جوان و جویای نام فرش‌آرا خیلی خوب کنترل بازی را دراختیار گرفت. ما در شروع بازی خیلی خوب درعین مالکیت موقعیت‌های خوبی خلق کردیم که نتوانستیم به گل برسیم.

وی افزود: علیرغم جریان بازی که واقعا بچه‌های ما خیلی خوب نبض بازی را در اختیار داشتند و در یک ضد حمله گل دریافت کردیم اما بازیکنانم بعد از دریافت گل تمرکز خود را از دست ندادند و با توجه به آنالیزی که از حریف داشتیم توانستیم از یک کرنر به گل برسیم.

سرمربی فرش‌آرا به نیمه مربیان اشاره کرده و تاکید کرد: نیمه دوم با صحبتهایی که کردیم تغییر روش دادیم و توانستیم به دو گل دیگر برسیم. فکر می‌کنم بچه‌ها بعد از اینکه دوگل جلو افتادیم مقداری احساسی عمل کردند و دو سه موقعیت بالای ۸۰درصد را از دست دادیم. ما باید یادمان باشد که در هر شرایطی، بازی را کنترل کنیم و باید در رابطه با آن با بچه‌ها کارکنیم تا بازیکنانی که داخل زمین می‌روند اجازه ندهند بازی از کنترل شان خارج شود.

وی با تمجید از تلاش بازیکنانش ادامه داد: چیزی از ارزش بازیکنانم کم نشده است چراکه کمتر تیمی می‌بینید که کل تایم بازی بتوانند پرس کند که بازیکنان ما دراکثر دقایق بازی خیلی خوب این کار را انجام دادند. ازهمه بازیکنانم چه آنهایی که بازی کردند و چه نفراتی که بازی نکردند تشکر می‌کنم.

خبیری در خصوص نبود قدرت بهادری بخاطر مصدومیتش نیز گفت: امروز یکی از بهترین بازیکنان خودمان را نداشتیم البته که بچه‌ها خیلی تلاش کردند تا جای خالی قدرت را پر کنند اما یادمان نرود که حضور قدرت در کنار تیم، ما را قوی‌تر خواهد کرد. امیدوارم که او هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورد و به ما ملحق شود.

سرمربی فرش‌آرا در خاتمه خاطرنشان کرد: از مصطفی طیبی هم که از ناحیه انگشت دست دچار شکستگی بود و با درد برای تیم تلاش کرد تشکر می‌کنم. ازهواداران عزیز و متعصب فرش‌آرا که امروز ما را تنها نگذاشتند و به ما انرژی دادند نیز کمال سپاس را دارم و دست تک‌تک شان را می‌بوسم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.