کد خبر : 100470
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 9:39
دسته‌بندی نشده
-

تشویق سنگی ابداع جدید قرچکی‌ها!/ شعار سکوهای هفتم تیر علیه افضل

تشویق سنگی ابداع جدید قرچکی‌ها!/ شعار سکوهای هفتم تیر علیه افضل
تماشاگران مقاومت قرچك با كوبيدن سنگ به ستون‌هاي سالن هفتم تير قرچك نوعي از تشويق را ابداع كردند كه لحظاتي اين بازي را متوقف كرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی حساس دو تیم مقاومت قرچک و گیتی‌پسند اصفهان در هفته هشتم در سالن پر هیجان هفتم تیر در حالی پیگیری شد که دو تیم با یک بازی کمتر در رده‌ی پنجم و دوم جدول جای داشتند و تیم قرچکی کاپیتان خود مصطفی نعمتوند، حمید پردگی و سرپرست خود اکبر قاسمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

هواداران مقاومت استقبال زیادی از بازی انجام دادند به صورتی که حدود چند صد نفر پشت دربهای هفتم تیر ماندند و نتوانستند بازی را از نزدیک تماشا کنند.

در این بازی که با چهار دقیقه تاخیر برگزار شد مراسم با ارزشی در خصوص گرامیداشت شهید مدافع حرم، شهید حججی برگزار شد که صحنه‌های زیبایی از ادای احترام هواداران فوتسال به مدافعین حرم را به نمایش درآورد.

در ابتدا تیم مقاومت بازی را خوب شروع کرد ولی روی یک ضد حمله غافلگیرشد و احمد اسماعیل‌پور بود که موفق به گل‌زنی شد. حملات مقاومت در اواسط بازی به نتیجه رسید و علی رهنما گل مساوی را به ثمر رساند. در اواخر نیمه اول تیم گیتی‌پسند حملات خود را افزایش داد و روی یک کرنر مهرداد جابری گل دوم را به ثمر رساند.

در نیمه‌دوم بازی متعادل بود و دو تیم حملات زیادی شکل دادند که تیم مقاومت ۵دقیقه پایانی رو به پاورپلی آورد و در ثانیه۴۰ بازی با ضربه‌ی بهنام فعال بازی به تساوی رسید. در پایان هواداران قرچکی ایستاده تیم خود را مورد تشویق قرار دادند که در این بین شعارهای تندی هم علیه علی افضل سر دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

یادتون هست چه افرادی تبانی کردند تا گیتی پسند قهرمان بشه ولی جالب آن بود که عوامل مهم تبانی در گیتی پسند از جمله سرمربی محترم تیم هیچ محرومیتی متحمل نشدند!