کد خبر : 100610
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1396 - 16:57
-

مصدومیت قدرت ارتباطی به نفت عراق ندارد/ بازهم از قدرت و فرهاد استفاده می‌کنیم/ سال آینده در ایران اردو می زنیم

مصدومیت قدرت ارتباطی به نفت عراق ندارد/ بازهم از قدرت و فرهاد استفاده می‌کنیم/ سال آینده در ایران اردو می زنیم

هیثم عباس سرمربی تیم ملی عراق و تیم نفت الوسط نجف در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد حضورش در بازی فرش آرا و حفاری اهواز می‌گوید. او معتقد است مصدومیت قدرت بهادری ارتباطی به تیم نفت ندارد و او در باشگاه ایرانی‌اش مصدوم شده است.   **آقای هیثم! قبل از هر چیز

هیثم عباس سرمربی تیم ملی عراق و تیم نفت الوسط نجف در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد حضورش در بازی فرش آرا و حفاری اهواز می‌گوید. او معتقد است مصدومیت قدرت بهادری ارتباطی به تیم نفت ندارد و او در باشگاه ایرانی‌اش مصدوم شده است.

 

**آقای هیثم! قبل از هر چیز در خصوص حضورتان در مشهد بگویید.

من برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد آمده‌ام چون پارسال قبل از بازی‌های جام باشگاههای آسیا هم یک اردو در مشهد گذاشتیم و وقتی مقام دوم را کسب کردیم، مجدد برای تشکر به مشهد آمدم و امسال هم با توجه به اینکه در مرحله یک هشتم حذف شدیم اما باز هم به خاطر لطف و ارادت و تشکر به زیارت امام رضا(ع) رفتم.

**همانطور که می‌دانید قدرت بهادری به خاطر عمل جراحی یک ماه از میادین دور خواهد بود؛ این شائبه به وجود آمده که به خاطر فشار زیاد به او در نفت الوسط این مصدومیت ایجاد شده است. چون به خاطر این مصدومیت،‌ تیم ملی در بازی‌های داخل سالن و هم فرش آرا ضرر کرده اند؛ نظرتان در این مورد چیست ؟

اصلا چنین چیزی وجود ندارد چون قدرت در لیگ عراق و جام باشگاههای آسیا برای ما بازی می‌کرد و هیچ مشکل و مصدومیتی از جانب ما بوجود نیامده است.

هیثم عباس

**آیا در جام باشگاههای آسیای سال آینده نیز از حضور قدرت بهادری و فرهاد توکلی استفاده خواهید کرد؟

با توجه به اینکه امسال هم مجددا حضورمان در جام باشگاههای آسیا قطعی شده است حتما از حضور قدرت و فرهاد استفاده خواهیم کرد.

**به غیر از قدرت و فرهاد آیا بازیکن ایرانی دیگری مد نظرتان است؟

بازیکنان خوب خیلی زیادی در ایران وجود دارند ولی اگر فرهاد و قدرت بیایند بعید است که بازیکن دیگری جذب کنیم و احساس نمی‌کنم که این‌ها در تیم ما غریب هستند. شیوه بازی و سبک خوبی که دارند، حتی بهتر از بازیکنان بومی ما بوده و دیگر نیازی به بازیکن خارجی نداریم.

**در مورد عملکرد تیم نفت الوسط در جام باشگاههای آسیا بگویید.

ما امسال در آماده سازی برای باشگاههای آسیا به مشکل خوردیم، چون لیگ عراق که تمام شد بعد از دو هفته مستقیما بازی‌های باشگاه های آسیا شروع شد و اصلا وقت برای آماده سازی نداشتیم. حتی وقت برای بازی تدارکاتی هم در اختیارمان نبود؛ ولی سال آینده با توجه به اینکه فرصت خوبی داریم، می‌خواهیم تمام اردوهایمان را هم در ایران برگزار کنیم.

هیثم عباس

**عملکرد تیم تیم گیتی پسند ایران در جام باشگاه های آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیم های ایرانی همیشه خوب هستند و تیم گیتی پسند هم با توجه به مهره های خوبی که داشت، شایسته قهرمانی بود اما در بازی فینال خوش شانس نبودند و شانس با آنها یار نبود.

**و صحبت پایانی…

در پایان از زحمات شما در پایگاه خبری فوتسال به خاطر پوشش خبری خیلی خوب از جام باشگاههای آسیا و لیگ عراق تشکر می‌کنم.

گفت و گو از: جواد اکبریاری؛ خبرنگار پایگاه خبری فوتسال

هیثم عباس جواد اکبریاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.