کد خبر : 100693
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 14:16
دسته‌بندی نشده
-

بازی در سالن مدافعین حرم به نفع فرش‌آرا ست/ جزو ۵تای بالای جدول خواهیم شد

بازی در سالن مدافعین حرم به نفع فرش‌آرا ست/ جزو ۵تای بالای جدول خواهیم شد
دروازه‌بان فرش‌آرا گفت: بازي در سالن مدافعين حرم در جنوب مشهد به نفع تيم ماست و مسئولان تيم ما تلاش خود را براي اين مهم انجام داده و خواهند داد.

حسین عظیمی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در بازی با حفاری اهواز سه بر یک جلو بودیم که تجربه خوب حریف در استفاده از پاورپلی باعث شد تا ورق برگردد و این سیستم بازی‌شان گرفت تا از شکست فرار کنند.

وی ادامه داد: حفاری تیم باتجربه و خوبی بود اما تیم ما هم کم‌تجربه نبود چراکه چند سال است بچه‌های ما با هم کار می‌کنند و زمان کمک خواهد کرد تا بهتر شویم و این قول را می دهم و مطمئن باشید که امسال جز ۵ تای بالای جدول خواهیم بود.

سنگربان فرش‌آرا با تمجید از سرمربی جدید این تیم تاکید کرد: آقای خبیری مربی خوب و کاربلدی است و از نظر روحی و روانی بچه‌ها را به مرز خوبی می‌رساند و بچه‌ها را با هم رفیق می‌کند که این موضوع در کنار دستورات فنی و برنامه‌های تاکتیکی ایشان، به تیم ما کمک بسیار خوبی کرده است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود اعلام بازی فرش آرا در سالن شهدای مدافع حرم، این بازی در سالن شهید بهشتی برگزار شد؟ گفت: حقیقتا ما خودمان نفهمیدیم که چرا این بازی در سالن شهید بهشتی بازی کردیم و حرف‌های زیادی شنیدیم. در عین حال که اطمینان دارم بازی در سالن مدافع حرم به نفع ماست و در جایگاه ما در پایان فصل تاثیرگذار خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد خود نیز خاطرنشان کرد: امسال هم در حال تلاش هستم تا عملکرد خوبی داشته باشم ضمن اینکه اضافه کنم امسال علی رحیمی گلر دوم ماست و دو بازی هم گلری کرده که انشاالله آینده تیم‌ملی ما نیز خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.