کد خبر : 100699
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 15:37
-

بی غم:پیش بینی برد پرگل مقابل ارژن را می کردیم/در فوتسال تیمی ضعیف و بازی راحت وجود ندارد/بازی با حفاری سخت است

بی غم:پیش بینی برد پرگل مقابل ارژن را می کردیم/در فوتسال تیمی ضعیف و بازی راحت وجود ندارد/بازی با حفاری سخت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم اظهار داشت: برابر ارژن پیش‌بینی می‌کردم که بتوانیم ‌ با تعداد گل‌های زیاد به پیروزی برسیم و ارژن روی نوار باخت بوده و خوشحالم که توانستیم تماشاگران تیم مس را خوشحال روانه خانه کنیم. وی گفت: به بچه‌ها گفته بودم که اگر گل دوم را بزنید می‌توانید گل‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم اظهار داشت: برابر ارژن پیش‌بینی می‌کردم که بتوانیم ‌ با تعداد گل‌های زیاد به پیروزی برسیم و ارژن روی نوار باخت بوده و خوشحالم که توانستیم تماشاگران تیم مس را خوشحال روانه خانه کنیم.

وی گفت: به بچه‌ها گفته بودم که اگر گل دوم را بزنید می‌توانید گل‌های بعدی را هم به ثمر رسانید و ‌از نتیجه تیم برابر ارژن راضی هستم، اما هدفم در کنار پیروزی پر گل، نخوردن گل بود که متاسفانه یک گل خوردیم و دو هفته قبل گلی دریافت نکرده بودیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد فرا رسیدن بازی‌های سخت تیمش تصریح کرد: من بارهای گفتم هر بازی ۳‌ امتیاز دارد ‌و هیچ بازی تیمی از قبل بازی برنده نیست و وقتی ما پارسیان را در خانه‌اش بردیم گفتند حریف ضعیفی بود، اما همین تیم در اهواز برابر حفاری مساوی کرده و در فوتسال تیمی ضعیف و بازی راحت وجود ندارد.

وی افزود: ما تمام تلاش‌مان می‌کنیم که بهترین بازی‌های خود را انجام داده و نتایج مطلوب را کسب کنیم تا همچنان صدر جدول را در اختیار خود داشته باشیم.

وی در مورد پاور پلی تیم مس در بازی برابر ارژن با وجود جلو بودن با ۴ گل گفت: این یک بازی تمرینی خوب بود تا تاکتیک های خود را مرور کنیم و در برابر تیم ارژن پاور پلی کردیم تا تمرینی برای بازی‌هایی که عقب افتادیم و زمان بازی رو به اتمام است، باشد.

بی غم در مورد بازی با حفاری خوزستان گفت: تیم حفاری از تیم‌های قوی و خوب لیگ برتر است و بازی با این تیم همیشه سخت است و انشاالله با دست پر از اهواز به تبریز بازگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.