کد خبر : 100981
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 10:08
-

عقده گشایی ارژن در روز اخراج مربی آذرخش

عقده گشایی ارژن در روز اخراج مربی آذرخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ارژن در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در حالی میزبان آذرخش بندرعباس بود که این تیم در هفته قبل موفق شده بود از سد تیم قدرتمند تاسیسات دریایی بگذرد. حمید کمالی در این دیدار از دروازه بان دوم خود مجتبی بذرافشان استفاده کرد و همچنین سید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ارژن در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در حالی میزبان آذرخش بندرعباس بود که این تیم در هفته قبل موفق شده بود از سد تیم قدرتمند تاسیسات دریایی بگذرد.
حمید کمالی در این دیدار از دروازه بان دوم خود مجتبی بذرافشان استفاده کرد و همچنین سید علیرضا موسوی خرید جدید این فصل ارژن که فصل قبل در شاهد توپ می زد را در ترکیب اولیه قرار داد تا نشان دهد ترسی از جوان گرایی ندارد.
دقایق ابتدایی مسابقه دو تیم با احتیاط کامل بازی را ادامه دادند و اتفاق خاصی درون زمین رخ نداد. در دقیقه ده اسحاق سورغالی اولین گل ارژن را پاس موسوی وارد دروازه حریف کرد. بعد از چند دقیقه گل های دوم و سوم ارژن توسط نجفی و جوانبخت به ثمر رسید.
بعد از گل سوم کمک مربی آذرخش به علت اعتراض به یک صحنه اوت توسط داور اخراج شد. دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم ارژن به حملات خود ادامه داد و موفق شد توسط محمد بیضایی گل چهارم خود را به ثمر برساند.
حملات آذرخشی ها در ادامه فایده ای نداشت . در دقایق پایانی آذرخش به سیستم پاور پلی روی آورد اما نه تنها موفق به گل زنی نشد بلکه موقعیت های گل زنی دیگری نیز نصیب ارژن شد اما هیچ کدام به گل ختم نشد.دیدار با همین نتیجه به پایان رسید. تا دومین کلین شیت ارژن در این فصل در خانه توسط مجتبی بذرافشان رخ دهد.
از نکات قابل توجه مسابقه می توان به عدم حضور بانوان در سالن ابوالفتحی و بازی خوب موسوی عقب گیر ارژن در این مسابقه و همچنین اعتراض آذرخشی ها در یک صحنه به داور بازی اشاره نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.