کد خبر : 101113
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:07
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:سپر بلای بازیکنان می‌شوم اما با کسی تعارف ندارم/ خجالت‌زده هستم

شمسایی:سپر بلای بازیکنان می‌شوم اما با کسی تعارف ندارم/ خجالت‌زده هستم
مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: من همان روز اول که با بازیکنانم صحبت می‌کنم به آنها می‌گویم که هر کدام بهتر باشند بازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد پیروزی ۱۲ بر یک تیمش مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه اظهار داشت: ما دو هفته متفاوت را پشت سر گذاشتیم. هفته پیش در بندرعباس هرچه زدیم گل نشد، این هفته هرچه زدیم گل شد. البته مطمئناً فاصله بازی ۱۲ بر یک نبود چون هم مصطفی نظری چند توپ گرفت و هم توپ چند بار به تیم دروازه ما خورد. ما هم موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتیم.

وی در مورد اینکه در تیمش همه بازیکنان گل‌زنی می‌کنند، گفت: همه ما برای تیم‌مان تلاش می‌کنیم. از من وحید شمسایی گرفته تا بازیکن جوان، چون تیم مهم است. الان در تیم ما مهدی جاوید راحت گل‌زنی می‌کند چون بازیکن تاپ و مهمی است ولی می‌بینید که بازیکنان دیگر هم در گل‌زنی وضعیت خوبی دارند.

مربی- بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در پاسخ به این سؤال که چه کاری انجام داده که ستاره‌های تیمش به تعویض شدن یا کم بازی کردن اعتراض نمی‌کنند گفت: اول از اینکه ما بازیکن خوبی داریم نه ستاره، بعد هم من همان روز اول که با بازیکنانم صحبت می‌کنم به آنها می‌گویم که هر کدام بهتر باشند بازی می‌کنند. به‌ قول معروف جنگ اول به از صلح آخر است. الان هم شرایط تیم ما به گونه‌ای است که واقعاً برای انتخاب بازیکن و یا بازی کردن آنها خجالت‌زده هستم. خیلی سخت است که شما برای هر بازی ۴ بازیکن که حقش بازی کردن است را از فهرست کنار بگذاری اما باز هم با این شرایط من با کسی تعارف ندارم و کارم را انجام می‌دهم.

شمسایی در پایان در خصوص اینکه وظایف کادر فنی بین او، ناصری، پری‌آذر و اصغری مقدم چطور تقسیم می‌شود خاطرنشان کرد: ما با هم هماهنگ هستیم و برای هرکاری نظر همه را می‌پرسیم، این‌طور نیست که بگوییم فلانی از فلانی بالاتر یا پایین‌تر است. هرکسی به نوبه خودش وظیفه‌اش را انجام می‌دهد. از اول گفته‌ام باخت برای من و کادر فنی است و پیروزی برای بازیکنان، چون ما سپر بلای بازیکنان هستیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.