کد خبر : 101330
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1396 - 16:42
دسته‌بندی نشده
-

اسماعیل‌پور:هر موقع هنروری ناظر است تنش ایجاد می‌شود/گوینده سالن تماشاگران را تحریک می‌کرد!

اسماعیل‌پور:هر موقع هنروری ناظر است تنش ایجاد می‌شود/گوینده سالن تماشاگران را تحریک می‌کرد!
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: در بازی‌هایی که هنروری ناظر بازی است به دلیل اینکه وی در اجرای مقررات سخت‌گیری می‌کند تنش‌های زیادی به وجود می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل‌پور سرمربی شهروند ساری در مورد بازی تیمش مقابل آتلیه طهران قم که به پیروزی ۴ بر ۳ آتلیه منجر شد، گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما در شروع تمرکز لازم را نداشت و در همان  نیمه اول در ۴ دقیقه به دلیل عدم تمرکز ۳ گل خوردیم. در نیمه دوم در ابتدا ما شروع خوبی نداشتیم. گل چهارم مسابقه را نیز خوردیم و بعد از گل چهارم در یک تایم که با بچه‌ها صحبت کردیم کمی به خودشان آمدند و توانستیم سه گل بزنیم. اما ای کاش موتور تیم ما چند دقیقه زودتر شروع شده بود.

اسماعیل‌پور در مورد درگیری‌های این بازی گفت: در این بازی خدا را شکر آنچنان درگیری پیش نیامده بود اما گوینده که همان مجری برنامه‌ها در سالن بود باعث تنش زیادی در این بازی شد و به جای اینکه تماشاگران را آرام کند، آنها را با صحبت‌های خود تحریک کرد. اما خدا را شکر که توانستند تماشاگران را کنترل کنند و مشکل خاصی از طرف آنها به وجود نیامد.

وی در پایان گفت: در بازی‌هایی که هنرور ناظر بازی است به دلیل اینکه وی در اجرای مقررات سخت‌گیری می‌کند تنش‌های زیادی  به وجود می‌آید. ما این بازی را واگذار کردیم و همچنان به هفته‌های بعد امیدواریم  هفته آینده در مقابل پارسیان شهر قدس سعی می‌کنیم که جبران شکست این هفته را کنیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.