کد خبر : 101315
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1396 - 12:40
-

خبیری:‌ دیرک، دروازه‌بان مقاومت و داور ۳ سد جلوی ما بودند!/ چرا همه باشگاه‌ها از وضعیت داوری ناراحتند؟

خبیری:‌ دیرک، دروازه‌بان مقاومت و داور ۳ سد جلوی ما بودند!/ چرا همه باشگاه‌ها از وضعیت داوری ناراحتند؟

محسن خبیری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مشهد، درباره باخت مقابل مقاومت البرز اظهار کرد: ما در نیمه اول باتوجه به اینکه توپ و میدان را هم در اختیار داشتیم و چندین فرصت گلزنی هم ازدست دادیم، خیلی خوب نبودیم. اما با صحبتهایی که در بین نیمه انجام شد،بازیکن

محسن خبیری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مشهد، درباره باخت مقابل مقاومت البرز اظهار کرد: ما در نیمه اول باتوجه به اینکه توپ و میدان را هم در اختیار داشتیم و چندین فرصت گلزنی هم ازدست دادیم، خیلی خوب نبودیم. اما با صحبتهایی که در بین نیمه انجام شد،بازیکن ها نیمه دوم را خوب شروع کردند. دربازی با مقاومت با سه سد محکم روبرو بودیم. دیرک دروازه، دروازه بان حریف و داوران بازی که چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم با خطاها و سوت های بی مورد  در روند و نتیجه بازی کاملا تاثیر گذار بودند.

سرمربی فرش آرا اضافه کرد: ما ۱۰ هفته از لیگ گذشته می دانیم که داوران هم انسان هستند و اشتباه می کنند، چه بازیهایی هم که بردیم یا مساوی کردیم از اینگونه اشتباهات در بازیها بوده، اما در بازی با مقاومت واقعا در چند صحنه بازی از کنترل شان خارج شد.

خبیری بیان کرد: یک هند محرض در محوطه جریمه، بعداز پنج خطا شدن مقاومت سه تا چهار خطای صد درصد برای فرش آرا نگرفتند؛ اصلا من یک سوال دارم: قانون پنج خطا را برای چه درفوتسال گذاشتند؟! یکی را با سخت گیری می گیرند و دیگر بازیکن را هم داخل زمین هر جوری بزنند داوران خطا نمیگیرند. چرا همه باشگاه ها و مدیران از داوری ناراحت هستند؟

او افزود: چرا تیم ها چه تیمی که می‌برد و چه می‌بازد از داوری شاکی است؟ از کمیته داوران خواهش می‌کنیم که نظارت هایشان را بیشتر کنند و فیلم بازیهای داورها را کارشناسی کنند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد خاطرنشان کرد: بعضی از تصمیمات داوران در سرنوشت باشگاه ها و فوتسال تاثیر منفی خواهد گذاشت؛ چه بسا در این چند سال گذشته باشگاه هایی بودند که بخاطر همین مسائل عطای فوتسال رو به لقایش بخشیدند. حتی خطایی که برای مقاومت گرفته شد منجر به گل شد اصلا خطا نبود. درمجموع دیروز تیم ما این فرصت را با اشتباهات فردی به حریف داد تا بتواند از حداقل موقعیت خود استفاده کند و به پیروزی برسد. بنده به کادرفنی  و بازیکنان مقاومت تبریک می‌گویم.

خبیری در پایان گفت: برای ما این بازی هم تمام شد و از شنبه تمام تمرکز و تلاشمان رابرای بازی با گیتی خواهیم کرد و انشالله بتوانیم این امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

کدوم بازی و میگی اقا خبیری ؟
داوری داشت بازی و براتون در می آورد
بعد کدوم توپ ومیدون عزیز
فقط اینو میتونم بگم خدا جای حق نشسته

ناشناس جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

داور ۳ امتیاز داد به تیم مقاومت…شماها پشتتون به ….گرم بود اومدین مشهد هر کاری خاستید کردین… سرپرستتون به همه بی احترامی کرد… همه میدونند مقاومت مافیا ترین تیم لیگه

ناشناس جمعه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

بی احترامی یعنی این که همراهان تیم مهمان رو کتک بزنی و بعد چون میزبانی و قدرت مانور داریجنجال درست کنی.کدوم مافیا؟؟؟؟مقاومت رو هر دو نیمه ۵خطا کردن اونم تو همون ۱۰دقیقه اول نیمه با کوچیکترین برخورد خطا گرفت داور یه نقطه ۲ هم برای تیمتون گرفت که بازی رو در بیاره ولی نتونستید بازم خدا جای حق نشسته آقا ادم نباید باخت خودش رو توجیه کنه