کد خبر : 101325
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1396 - 13:20
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:کفپوش سالن قرچک شبیه تعویض روغنی است/ هواداری که ۲ تا شعار هم ندهد که دیگر هوادار نیست! /تماشاگران قرچکی فوق العاده بودند

شمسایی:کفپوش سالن قرچک شبیه تعویض روغنی است/ هواداری که ۲ تا شعار هم ندهد که دیگر هوادار نیست! /تماشاگران قرچکی فوق العاده بودند
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: واقعاً متأسفم برای شهر قرچک که با داشتن این همه هوادار خوب، کفپوش سالن مناسبی برای بازی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص برتری ۴ بر ۳ تیمش مقابل مقاومت قرچک اظهار داشت: به طور کلی بازی در قرچک سخت است، چون با وجود هواداران پرشور قرچکی که به ورزشگاه می‌آیند و سخت تیم خود را تشویق می‌کنند،‌ کار برای هر تیمی سخت است. ضمن اینکه من واقعاً متأسفم برای شهر قرچک که با وجود این همه تماشاگر خوب،‌ کفپوش سالن مناسبی ندارد. هر جای این کفپوش یک مشکل دارد، یک جا گیر دارد،‌ یک جا سُر است و جای دیگر هم مانند مغازه تعویض روغنی سیاه است.

وی ادامه داد: من زرخانلی (سرمربی تیم مقاومت قرچک) را از قدیم می‌شناسم و می‌دانم که همیشه تیم جنگنده‌ای دارد. ما با توجه به شکست دو هفته پیش مقابل آذرخش، اگر می‌خواستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم باید در این بازی پیروز می‌شدیم و در غیر اینصورت عملاً از گردونه مدعیان خارج می‌شدیم.

«می‌دانستیم تیم مقاومت قرچک جوان است و عطش برد دارد» سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در ادامه با بیان این جمله،‌ تصریح کرد: ما در لحظات پایانی و زمانی که می‌خواستیم بازی را پاور پلی (حمله با پنج نفر) کنیم،‌ مهران عالیقدر گل ما را با استفاده از تجربه بالای تیم‌مان به ثمر رساند و دیگر این کار را نکردیم، ضمن اینکه از همین جا می‌خواهم به تماشاگران خیلی خوب قرچکی تبریک بگویم که انقدر خوب تیم خود را تشویق می‌کنند و فضای کاملا‌ً ورزشی را رقم می‌زنند.

شمسایی درباره اینکه گفته می‌شود برخی از هواداران شعارهای داده‌اند،‌ عنوان کرد: من باید از این مردم تشکر کنم که در ابتدای مسابقه خیلی من را تشویق کردند و از من قدردانی کردند. اگر هوادار دو تا شعار هم ندهد که دیگر هوادار نیست! در مجموع تماشاگران قرچکی فوق‌العاده خوب بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.