کد خبر : 101308
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1396 - 10:59
-

غیاثی:نیم‌فصل دوم بازیکنان جدیدی جذب می‌کنیم/ تیم ما بهترین تیم قم در ۸ سال گذشته است

غیاثی:نیم‌فصل دوم بازیکنان جدیدی جذب می‌کنیم/ تیم ما بهترین تیم قم در ۸ سال گذشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی پس از پیروزی برابر شهروند ساری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت:پیروزی امروز را به‌تمامی هواداران تیم آتلیه طهران قم تقدیم می‌کنم چراکه همیشه یاور ما بوده‌اند. سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با اشاره به اینکه مسابقه سطح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی پس از پیروزی برابر شهروند ساری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت:پیروزی امروز را به‌تمامی هواداران تیم آتلیه طهران قم تقدیم می‌کنم چراکه همیشه یاور ما بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با اشاره به اینکه مسابقه سطح بسیار بالایی را داشت٬ افزود: هر دو تیم بازی جوانمردانه را انجام دادند و هرگز وارد حاشیه نشده و هیچ‌گونه حرکت ضد فوتسالی را از خود بروز ندادند.

وی گفت : از بازی لذت بردم چراکه مسابقه بسیار زیبا بود و در ثانیه‌های پایانی استرس بالایی داشت اما با توجه به اینکه تیم ما بسیار جوان است در زمانی که گل می‌خوریم بسیار زود تیم به هم می‌ریزد.

غیاثی عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم بازیکنانی را اضافه خواهیم کرد و اگر هم نشد با همین نفرات فوتسال متفاوتی را به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با اشاره مجدد به جوان بودن میانگین سنی بازیکنان تصریح کرد: این بهترین تیمی است که در ۸ سال گذشته در فوتسال قم شاهد بودیم چراکه هیچ حاشیه‌ای را نداریم و از رسانه تقاضا می‌کنم مثل همیشه یاور ما باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جواد یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

البته بعد از صبای قم که با بدشانسی نایب قهرمان شد …