کد خبر : 101346
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 15:25
-

صمیمی: هر کسی شکست می‌خورد، داور را مقصر می‌کند/ همه بازیکنان همدل شده‌ایم تا قهرمان شویم/ مقاومت البرز نشان داده می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد

صمیمی: هر کسی شکست می‌خورد، داور را مقصر می‌کند/ همه بازیکنان همدل شده‌ایم تا قهرمان شویم/ مقاومت البرز نشان داده می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص شرایط تیم مس سونگون در فصل جاری لیگ برتر فوتسال،‌ اظهار داشت: امسال شرایط تیم مناسب است و توانستیم مهره‌های خوبی جذب کنیم. کادرفنی و مدیریت باشگاه هم بسیار خوب کار می‌کنند و همه چیز فراهم است. مشکلات اندکی وجود دارد، اما این مشکلات طبیعی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص شرایط تیم مس سونگون در فصل جاری لیگ برتر فوتسال،‌ اظهار داشت: امسال شرایط تیم مناسب است و توانستیم مهره‌های خوبی جذب کنیم. کادرفنی و مدیریت باشگاه هم بسیار خوب کار می‌کنند و همه چیز فراهم است. مشکلات اندکی وجود دارد، اما این مشکلات طبیعی است و در تمام باشگاه‌های دنیا دیده می‌شود. خدا را شکر بدون هیچ حاشیه‌ای مشغول کار کردن هستیم و همه بازیکنان همدل شده‌ایم تا به امید خدا جام قهرمانی را در این فصل کسب کنیم.

وی درباره پیروزی ۹ بر یک تیم مس سونگون مقابل هیئت فوتبال قم در هفته دهم لیگ برتر فوتسال،‌ تصریح کرد: هیئت فوتبال از ۹ بازی گذشته خود فقط دو امتیاز کسب کرده بود و شرایط خوبی نداشت. این تیم تازه تشکیل شده و هنوز خودش را پیدا نکرده است. به نظرم پتانسیل فوتسال استان قم، از این بالاتر است و باید این تیم تقویت شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم مس سونگون ادامه داد: نیمه اول تیم هیئت فوتبال بازی خوبی انجام داد و اختلاف دو تیم فقط دو گل بود، اما در نیمه دوم آنها به تجربه تیم ما باختند. کادرفنی حریف ریسک کرد و تیمش را پاور پلی (حمله پنج نفره) کرد و بعد از آن اختلاف دو تیم به این حد رسید. همان‌طور که گفتم هیئت فوتبال تیم خوبی است، اما نیاز به تقویت دارد تا بتواند در لیگ برتر باقی بماند و از حیثیت فوتسال قم دفاع کند.

صمیمی در ادامه با اشاره به صحبت‌های سرمربی تیم هیئت فوتبال قم که داور را عامل شکست تیمش دانسته بود و همچنین تماشاگران تیم مس را به اهانت به تیمش متهم کرده بود،‌ گفت: احساس می‌کنم این موضوع باب شده که تیم‌ها وقتی با اختلاف بالا شکست می‌خورند، داور را مقصر می‌دانند. شاید داور چند اشتباه کوچک داشت، اما این اشتباهات تأثیرگذار نبود. به نظرم داوران قضاوت خیلی خوبی داشتند. ضمن اینکه ما تماشاگران فهیمی داریم و هیچ‌کس تا به حال نگفته است که تماشاگران مس سونگون بی‌ادبی یا اهانتی به تیمی کرده‌اند. در این زمینه هم به هیچ عنوان نظر سرمربی تیم هیئت فوتبال را قبول ندارم. تماشاگران تبریزی یار تیم ما هستند و به ما روحیه می‌دهند.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل مقاومت البرز،‌ با بیان اینکه بازی سختی مقابل این تیم خواهند داشت، عنوان کرد: این تیم دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و روحیه گرفته است. تیم جوان و در عین حال باتجربه‌ای هستند و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید در این دیدار با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم مس سونگون افزود: بازیکنان مقاومت سرباز هستند و انگیزه زیادی دارند تا مورد توجه تیم‌های دیگر قرار بگیرند و بتوانند بعد از پشت سر گذاشتن دوران خدمت به آن تیم‌ها ملحق شوند. مقاومتی‌ها کادرفنی خوبی دارند و نشان داده می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد. ما باید روند پیروزی‌های‌مان را ادامه دهیم تا قهرمانی. چهار بازی سخت پیش‌رو دارم و برای قهرمانی باید این چهار بازی را با پیروی پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.