کد خبر : 101335
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 10:17
-

مظفر: نمی‌توانم قولی برای قهرمانی در عشق‌آباد بدهم/ژاپن و تایلند مهمترین حریفان هستند

مظفر: نمی‌توانم قولی برای قهرمانی در عشق‌آباد بدهم/ژاپن و تایلند مهمترین حریفان هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره تمرینات تیم ملی فوتسال ایران و شرایط بانوان برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: با توجه به اینکه ویتنام از شرکت در این بازی‌ها انصراف داده احتمال قرعه‌کشی دوباره وجود دارد بنابراین گروه بندی‌ها تغییر خواهد کرد و احتمالا تیم‌های شرکت‌کننده در ۲ گروه ۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره تمرینات تیم ملی فوتسال ایران و شرایط بانوان برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: با توجه به اینکه ویتنام از شرکت در این بازی‌ها انصراف داده احتمال قرعه‌کشی دوباره وجود دارد بنابراین گروه بندی‌ها تغییر خواهد کرد و احتمالا تیم‌های شرکت‌کننده در ۲ گروه ۴ تیمی رقابت خواهند کرد. البته حریفان اصلی ما ژاپن و تایلند هستند و فکر می‌کنم این تیم‌ها به علاوه ایران مدعی عنوان قهرمانی به شمار می‌روند.

وی افزود: ما سفری به تایلند داشتیم و چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم. این تیم واقعا پیشرفت کرده و چند بازی تدارکاتی نیز برگزار کرده است. تایلند بعد از چند دیدار دوستانه در بازی‌های جنوب شرق آسیا حضور داشت به همین دلیل بازیکنان این تیم کاملا در شرایط مسابقه قرار دارند. ما بازی تدارکاتی کم داشتیم و در برهه‌ای که تیم را تحویل گرفتیم این بازی‌ها انجام شد اما از نظر تمرینی شرایط خوبی داریم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه با اشاره به آغاز دور جدید تمرینات در اصفهان، خاطرنشان کرد: قرار است در اصفهان چند بازی دوستانه داشته باشیم. تمرینات هم در سالن استاندارد AFC برگزار می‌شود. سالنی که مشابه با سالن ترکمنستان است و در از نظر امکانات مثل کفپوش‌ها و رخکتن همان شرایط کشور میزبان را دارد. به همین دلیل تلاش ما این است بازیکنان در شرایط مشابه قرار بگیرند از طرفی تغییرات آب و هوایی نیز صورت بگیرد.

مظفر در در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید ایران بتواند نسبت به دوره قبل یک دوره صعود داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم را تازه تحویل گرفته‌ام نمی‌توانم هیچ قولی بدهم. تنها چیزی که قاطعانه می‌توانم بگویم این است که ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه حاصل شود امیدوارم همه چیز یاری کند تا نتیجه دلخواه کسب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.