کد خبر : 101389
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 15:52
-

سلیمانی: خودم هم قبول دارم جاهایی خطا کردم/ پسرم هم خبرنگار بوده، هم داور و هم مجری!

سلیمانی: خودم هم قبول دارم جاهایی خطا کردم/ پسرم هم خبرنگار بوده، هم داور و هم مجری!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی در مورد آخرین وضعیت برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال اظهار داشت: از ماه پیش بحث را برای برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال انجام دادیم. خود کفاشیان هم مصر بود که این مراسم برگزار شود به خاطر همین جلسات گوناگونی را برگزار کردیم و از هئیت رئیسه، باشگاه‌ها، رسانه‌ها و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی در مورد آخرین وضعیت برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال اظهار داشت: از ماه پیش بحث را برای برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال انجام دادیم. خود کفاشیان هم مصر بود که این مراسم برگزار شود به خاطر همین جلسات گوناگونی را برگزار کردیم و از هئیت رئیسه، باشگاه‌ها، رسانه‌ها و هیئت‌های فوتبال استان‌ها نظر خواهی کردیم.

وی در مورد اینکه برگزاری مراسم برترین‌های سال گذشته فوتسال ایران در خلال برگزاری فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: بالاخره ما می‌خواستیم به مناسبت عید غیر جشنی برگزار کنیم و جوایز برترین‌ها را بدهیم. خبرنگارهایی که برای آنها کارت صادر کردیم در این نظرسنجی حضور دارند.

دبیر کمیته سازمان لیگ فوتسال در واکنش به انتقادهایی که از او می‌شود هم گفت: ما آنچه را که عمل می‌کنیم طبق دستورالعمل و قوانین سازمان لیگ است. دوستانی که از من انتقاد می‌کنند را دوست دارم و آنهایی هم که تعریف می‌کنند لطف دارند. البته خود من هم قبول دارم جاهایی خطا کردم ولی اگر به ۱۰ خطا صورت می‌گیرد و انتقاد می‌شود وقتی یک کار خوب هم می‌کنیم باید بازتاب داشته باشد.

سلیمانی در مورد اینکه بیشترین انتقادها نسبت به حضور پسرش در فوتسال است و اینکه مشخص نیست پسرش دقیقا چه مسئولیتی در فوتسال دارد گفت: پسرم «وحید» قبل از حضور من در فوتسال هم خبرنگار بوده، هم داور بوده، هم مجری فوتسال بوده و هم با صدا و سیما همکاری می‌کرده. پسرم از ۳،۴ سال پیش در فوتسال بوده و حضورش در این رشته به خاطر من نیست.

وی ادامه داد: من خیلی از اطلاعات فوتسالی‌ام را از پسرم می‌گیرم و اصلا اینطور نیست که او به خواسته باشد از حضور من در کمیته فوتسال سو استفاده کند. ما خانواده فوتسالی هستیم که پسرانم هم در فوتسال فعالیت می‌کنند. من ۲۰ سال است در فوتسال هستم و به این رشته علاقه زیادی دارم. در کل پسرم کار خودش را می‌کند و اینطور نیست که من به او بها داده باشم.

منبع: میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

......... یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

شما پدر تیم دارها رو درآوردی خدا ازت نگذره ………………..