کد خبر : 101428
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1396 - 13:48
-

اختلاف بالا گرفت/کدام تیم کهکشانی است؟

اختلاف بالا گرفت/کدام تیم کهکشانی است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مصاحبه ای عنوان تیم کهکشانی لیگ را به مسی ها اطلاق کرد و مدعی شد چیزی جز قهرمانی مردم آذربایجان را راضی نمی کند حالا کهکشانی بودن تیم ها وارد فاز تازه ای شده است.در مدت اخیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مصاحبه ای عنوان تیم کهکشانی لیگ را به مسی ها اطلاق کرد و مدعی شد چیزی جز قهرمانی مردم آذربایجان را راضی نمی کند حالا کهکشانی بودن تیم ها وارد فاز تازه ای شده است.در مدت اخیر مدیران ،مربیان و بازیکنان مس هم هر گاه با واژه کهکشانی روبرو شدند موضع گیری کرده و اعلام کردند که تیم آنها کهکشانی نیست و خرج های معقولی داشته اند. این در حالی است که ضلع سومی به نام تاسیسات دریایی هم وجود دارد که می توان به آنها لقب کهکشانی ها را داد.اما بهتر است مقایسه ای بین این سه تیم داشته باشم و ببینیم واقعا کدامیک کهکشانی هستند؟

مسی ها در حال حاضر با دراختیار داشتن علیرضا صمیمی،حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی سه بازیکن شاخص تیم ملی شرایط خوبی دارند که از این تیم نفراتی مثل مرتضی عزتی و توحید لطفی هم گاهی به تیم ملی دعوت شده اند و فرهاد فخیم و علیرضا عسگری هم بازیکنان قابلی هستند.

در گیتی پسند اما با جدایی جاوید و عالیقدر و محرومیت افشین کاظمی، هنوز هم وضعیت این تیم بد نیست و سعید عباسی،احمد اسماعیل پور،سپهر محمدی،اصغر حسن زاده و عروجی بازیکنی هستند که از این تیم به تیم ملی دعوت می شوند و نفراتی مثل محمد زارعی  و سعید افشار هم در زمره بازیکنانی هستند که می توانند به تیم ملی راه پیدا کنند.همچینی هوگو بازیکن برزیلی گیتی پسند هم کیفیت بالایی نشان داده است و البته وجود کاپیتانی به نام محمد کشاورز در این تیم با تجربه ای بالا که وجودش برای گیتی پسند نعمتی است.

به این جمع تاسیسات را هم اضافه کنید که با حضور نفراتی مثل وحید شمسایی،مصطفی نظری،مهدی جاوید،مهران عالیقدر،جواد اصغری مقدم،علیرضا وفایی، مسلم اولاد قباد و محمد شجری چیزی از کهکشانیها کم ندارد.

در این میان باید رقم قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم ها و بودجه ای که برای بستن تیم در نظر گرفته اند را مقایسه کرد تا بتوان فهمید کدامیک از این سه تیم کهکشانی تر از بقیه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.