کد خبر : 101397
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1396 - 9:58
-

منصوری:ترابیان می گوید باید از تیم ملی نظر بگیریم!/ باشگاه‌ها مستحق انتخاب برترین نفرات هستند/تصمیم‌گیرنده نهایی، کفاشیان است

منصوری:ترابیان می گوید باید از تیم ملی نظر بگیریم!/ باشگاه‌ها مستحق انتخاب برترین نفرات هستند/تصمیم‌گیرنده نهایی، کفاشیان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فاصله کمتر از یک هفته مانده به معرفی برترین‌های لیگ فوتسال، اختلاف‌نظر اساسی در انتخاب نفرات منتخب ایجاد شده است. در حالی که قرار است مراسم معرفی برترین‌های لیگ برتر فوتسال شنبه هفته آینده برگزار شود، اختلاف بر سر انتخاب نفرات منتخب بالا گرفته و سازمان لیگ و کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فاصله کمتر از یک هفته مانده به معرفی برترین‌های لیگ فوتسال، اختلاف‌نظر اساسی در انتخاب نفرات منتخب ایجاد شده است.

در حالی که قرار است مراسم معرفی برترین‌های لیگ برتر فوتسال شنبه هفته آینده برگزار شود، اختلاف بر سر انتخاب نفرات منتخب بالا گرفته و سازمان لیگ و کمیته فنی هرکدام ساز خودشان را می‌زنند. گفت‌وگوی ایسنا با کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ را در ادامه می‌خوانید:

* رئیس کمیته فنی اعلام کرده شما در انتخاب برترین‌ها دخل و تصرف کردید.

هیچ دخل و تصرفی در کار نبود؛ در جلسه سازمان لیگ، ماموریت نظرخواهی از باشگاه‌ها به بنده محول شد و آقای کفاشیان از من خواست که نظر باشگاه‌ها را در پنج آیتم بگیرم.

* اما عباس ترابیان هم می‌گوید که کفاشیان او را مامور انتخاب برترین‌ها کرده است.

نمی‌دانم ایشان چه ادعایی کرده‌اند اما در جلسه‌ای که با کفاشیان داشتیم، آقای ترابیان هم حاضر بود اما او می‌گوید باید از تیم ملی نظر بگیریم. در حالی که ملاک، نظر باشگاه‌ها است و اگر سازمان لیگ، برگزار کننده مراسم است، باشگاه‌ها باید نظر دهند. اگر کمیته فنی متولی مراسم باشد، بحث فرق می‌کند.

* آیا نظرسنجی از باشگاه‌ها انجام شده است؟

بله بنده شخصا از ۱۴ باشگاه سوال کردم و نظرشان را درباره پنج آیتم پرسیدم. حتی به صورت مکتوب تمام نظرات را در اختیار سازمان لیگ قرار دادم تا مشکلی پیش نیاید. با این حال تصمیم‌گیرنده نهایی، کفاشیان است و نمی‌دانم کمیته فنی چه کسانی را انتخاب کرده است. معتقدم آن‌ها درباره تیم ملی می‌توانند تصمیم بگیرند و برترین‌ها را باید باشگاه‌ها انتخاب کنند.

* درباره چه آیتم‌هایی از باشگاه‌ها نظرخواهی کردید؟

در پنج بخش شامل بهترین بازیکن جوان (پدیده لیگ)، بهترین باشگاه، تیم اخلاق، بهترین دروازه‌بان و بهترین سرمربی از باشگاه‌ها سوال کردیم. من قول داده بودم ظرف سه روز تمام نظرات را جمع کنم و به قولم وفا کردم. البته ۲۶ رای بیشتر جمع نشد و دو باشگاه مس سونگون و پارسیان در رای گیری شرکت نکردند. همچنین بعضی از مدیرعامل‌ها و سرمربی‌ها هم رای ندادند. به عنوان مثال بهترین بازیکن جوان با هشت رای انتخاب شده است.

* چرا بهترین بازیکن را انتخاب نمی‌کنید؟

قرار است خود کمیته فوتسال بهترین بازیکن را معرفی کند و این انتخاب بر اساس انتخاب‌هایی است که AFC و FIFA در سال‌های اخیر انجام داده‌اند.

* به نظر می‌رسد به دلیل اختلاف کمیته فنی و سازمان لیگ، دوگانگی در انتخاب برترین‌ها وجود دارد.

ببینید آقای ترابیان زحمت خودش را می‌کشد و ما هم کار خودمان را می‌کنیم. در نهایت این کفاشیان است که نظر نهایی را می‌دهد. ما معتقدیم باشگاه‌ها متولی اول فوتسال ایران هستند اما آقایان چنین اعتقادی ندارند و می‌خواهند از مربیان ملی نظرخواهی کنند. بنده در حال حاضر در فوتسال تیم‌داری نمی‌کنم و دستی بر آتش ندارم اما تجربه ۱۸ ساله‌ام در فوتسال باعث شده با صداقت اعلام کنم که باشگاه‌ها مستحق انتخاب برترین نفرات هستند.

* عباس ترابیان اعلام کرده از باشگاه‌ها نظرسنجی می‌کند. این، باعث ایجاد موازی‌کاری نمی‌شود؟

بنده نماینده سازمان لیگ هستم و ایشان نماینده تشکیلات دیگری است. ما آمار خودمان را می‌گیریم و آن‌ها هم آمار خودشان را.

* اگر نفرات منتخب شما و کمیته فنی متفاوت از آب درآید، تکلیف چیست؟

اگر باشگاهی بخواهد رای متفاوت به من و آقای ترابیان بدهد، ضعف خودش را نشان داده است. اگر رای‌گیری برابر انجام شود، بعید است نتایج متفاوت باشد.

* آیا جزئیات رای‌گیری منتشر خواهد شد تا شک و شبهه‌ای ایجاد نشود؟

بعد از انتخابات، اعلام می‌کنیم که چه کسی به کدام گزینه‌ رای داده است.

* جزئیات دیگری از مراسم وجود دارد که بخواهید اعلام کنید؟

ما برای برگزاری مراسم در آکادمی ملی المپیک رایزنی کرده‌ایم اما گویا قرار شده هتلی هم گرفته شود. همچنین برای پخش زنده مراسم هماهنگی‌های لازم با شبکه ورزش به عمل آمده است. درباره نهایی شدن اسامی برترین‌ها نیز باید بگویم که درخواست برگزاری جلسه در روزهای انتهایی هفته را به کفاشیان می‌دهیم تا به جمع‌بندی نهایی برسیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.