کد خبر : 101622
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1396 - 15:06
دسته‌بندی نشده
-

علاسوند:نمی‌دانم ملاک انتخاب برترین‌ها فوتسال چیست

علاسوند:نمی‌دانم ملاک انتخاب برترین‌ها فوتسال چیست
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت:نمی‌دانم ملاک انتخاب برترین‌ها چگونه است و اطلاعی هم از این موضوع ندارم. فقط امیدوارم هر کسی که شایسته‌تر و حقش است انتخاب شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند در گفت‌وگویی بعد از پیروزی در هفته یازدهم رقابت‌های برتر فوتسال که بین تیم‌های حفاری اهواز و هیأت فوتبال استان قم برگزار و با نتیجه ۲ بر ۳ حفاری به پیروزی رسید، گفت: همیشه فوتسال قم از پتانسیل خوبی برخوردار است و جوانان علاقمند زیادی دارد.

وی ادامه داد: تماشاگران  شاهد بازی خیلی خوبی بودند ما در این باز ی فقط به دنبال ۳ امتیاز بودیم و از تمام نفرات خود و همچنین کسانی که کمتر در نیم‌فصل به آنها بازی رسیده بود استفاده کردیم که در نهایت توانستیم پیروز میدان شویم.
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز  گفت: ما در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل و از روی ضد حمله به هیأت فوتبال ضربه بزنیم که به خوبی توانستیم این کار را انجام دهیم و موفق شدیم.
علاسوند افزود: خدا را شکر ما نیم‌فصل را با پیروزی به پایان رساندیم و به تمام اهداف خودمان که در اوایل فصل برنامه‌ریزی کرده بودیم رسیدیم و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار داریم و به تعطیلات نیم‌فصل می‌رویم؛ قرار است دو بازیکن جدید را در صورت موافقت هیأت مدیره جذب کنیم و در طول این تعطیلات سعی می‌کنیم که تمام نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم.
وی همچنین در مورد داوری این دیدار گفت: خدا را شکر داوری مشکل خاصی نداشت و از نظر من داوری همیشه جزیی از بازی است.
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز همچنین در مورد انتخاب برترین‌های فوتسال بیان داشت: اینگونه مراسم کار بسیار خوبی است اما من واقعاً نمی‌دانم ملاک انتخاب برترین‌ها چگونه است و اطلاعی هم از این موضوع ندارم. فقط امیدوارم هر کسی که شایسته‌تر و حقش است انتخاب شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.