کد خبر : 101647
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1396 - 11:40
-

صمیمی: در تورنمنت‌های آسیایی فقط به دنبال قهرمانی هستیم/ شرایط تیم ملی بهتر شده است

صمیمی: در تورنمنت‌های آسیایی فقط به دنبال قهرمانی هستیم/ شرایط تیم ملی بهتر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات داخل سالن ترکمنستان، اظهار داشت: در مدت ۴ هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم، بازیکنان فوتسال ایرانی باهوش هستند و فقط سعی داشتیم بیشتر به هماهنگی برسیم. وی ادامه داد: ترکیب تیم ملی تغییر پیدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات داخل سالن ترکمنستان، اظهار داشت: در مدت ۴ هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم، بازیکنان فوتسال ایرانی باهوش هستند و فقط سعی داشتیم بیشتر به هماهنگی برسیم.

وی ادامه داد: ترکیب تیم ملی تغییر پیدا کرده و بازیکنان جوان باتجربه‌ای به جمع تیم اضافه شدند. چند روزی هم وقت داریم تا تمریناتی داشته باشیم و مطمئن هستم که با نهایت قدرت به مسابقات داخل سالن ترکمنستان می‌رویم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: هدف ایران در تورنمنت‌های آسیایی فقط قهرمانی است، ما تیم سوم جهان هستیم و به‌ لحاظ قدرتی هم تیم قدرتمند آسیا هستیم. بازیکنان تیم ملی هم انگیزه زیادی برای قهرمانی در مسابقات داخل سالن دارند، مطمئنا برای کسب عنوان قهرمانی پابه مسابقات داخل سالن ترکمنستان می‌گذاریم.

صمیمی افزود: اصلی‌ترین رقیبان ایران در مسابقات آسیایی، تیم‌های ملی تایلند، ژاپن، ازبکستان و ویتنام هستند. البته در این دوره تیم ملی جزایر سلیمان از قاره اقیانوسیه به مسابقات اضافه شده که همیشه در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته است ولی ما با قدرتی که داریم باید با قدرت تمامی حریفان را شکست دهیم.

وی گفت: شرایط و امکانات تیم ملی نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده و خوشبختانه قول‌های مسئولان هم درحال عملی شدن است. کف‌پوش سالن هم عوض خواهد شد تا سالن بهتری برای تمرین داشته باشیم، قرار شده پاداش بازیکنان تیم ملی هم طی یک مراسمی به بازیکنان داده شود. شرایط مناسب است و امیدوارم امکانات بیش از پیش بهتر شود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان و البته باتجربه زیادی به تیم ملی اضافه شده است. ما جزو ۴ تیم برتر دنیا هستیم و البته باید در مسابقات داخل سالن ترکمنستان ثابت کنیم که تنها قدرت آسیا ما هستیم.

منبع: میزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

این مصاحبه های تکراری وبی محتوا فقط برای مطرح کردن خود میباشد.