کد خبر : 101730
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 12:41
-

اسماعیل پور:نمی دانم ملاک انتخاب برترین ها چه بوده است؟/امکانات تیم ملی هنوز هم کم است

اسماعیل پور:نمی دانم ملاک انتخاب برترین ها چه بوده است؟/امکانات تیم ملی هنوز هم کم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شب گذشته (شنبه) مراسم برترین‌های فوتسال در سال ۹۵ برگزار و احمد اسماعیل‌پور به عنوان بهترین بازیکن سال گذشته تیم ملی انتخاب شد. اسماعیل‌پور درباره این مراسم اظهار داشت: این مراسم برای اولین بار برگزار شد و امیدوارم در سال‌های آینده بهتر از این هم برگزار می‌شود. همیشه یکسری افراد 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شب گذشته (شنبه) مراسم برترین‌های فوتسال در سال ۹۵ برگزار و احمد اسماعیل‌پور به عنوان بهترین بازیکن سال گذشته تیم ملی انتخاب شد.

اسماعیل‌پور درباره این مراسم اظهار داشت: این مراسم برای اولین بار برگزار شد و امیدوارم در سال‌های آینده بهتر از این هم برگزار می‌شود. همیشه یکسری افراد  هستند که نسبت به انتخاب‌ها اعتراض دارند و امیدوارم این روند بهتر شود.

وی درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی در سال گذشته،  تصریح کرد: این تلاش همه بازیکنان، کادرفنی و عوامل تیم ملی بود که موفق شدیم سال گذشته به مقام سومی جهان دست یابیم. در این مراسم به نمایندگی از تمام بازیکنان تیم ملی این جایزه را دریافت کردم و به علی‌اصغر حسن‌زاده هم بابت انتخابش به عنوان برترین بازیکن سال ۹۵ تبریک می‌گویم.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره اعتراض برخی از بازیکنان نسبت به این مراسم و نحوه انتخاب برترین‌ها،‌ عنوان کرد: در این مورد نمی‌توانم نظری دهم،‌ چون نمی‌دانم چه کسی این انتخاب‌ها را انجام داده و ملاک این انتخاب چه بوده است. مطممئناً بازیکنان دیگری مانند وحید شمسایی،‌ مهدی جاوید و اصغر حسن‌زاده که همگی بزرگتر از من هستند، می‌توانستند این جایزه را دریافت کنند. امیدوارم در سال‌های آینده فرآیند انتخاب افراد مشخص شود تا این صحبت‌ها مطرح نشود.

اسماعیل‌پور در مورد اردوهای تیم ملی که برای بازی‌های داخل سالن آسیا آماده می‌شود،‌ گفت: اردوی خوبی داریم و تمرینات مناسبی را هم پشت سر می‌گذاریم. هفته‌های قبل هم اردوهای سه روزه‌ای را داشتیم و همه بازیکنان سرحال هستند تا در این بازی‌ها هم موفق باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکانات اردوی تیم ملی نسبت به گذشته بهتر شده است، یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نسبت به گذشته کمی بهتر شده،‌ اما برای تیمی که سوم جهان شده و ادعای حضور در فینال جام جهانی را دارد این امکانات خیلی کم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.