کد خبر : 101718
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 10:55
دسته‌بندی نشده
-

توسلی:اسامی بهترین ها را از قبل می دانستم/بازی ما مقابل ژاپن و تایلند همیشه پایاپای بوده/امیدوارم امسال قهرمان شویم

توسلی:اسامی بهترین ها را از قبل می دانستم/بازی ما مقابل ژاپن و تایلند همیشه پایاپای بوده/امیدوارم امسال قهرمان شویم
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ژاپن و تایلند حریفان اصلی ما هستند و امیدوارم امسال بتوانیم در بازی‌های داخل سالن آسیا عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی درباره انتخابش به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل و اینکه از قبل اسامی مشخص شده بود، گفت: اسامی برخی از عناوین را می‌دانستیم اما این موضوع مهم نیست. مهم این است که فدراسیون فوتبال چنین برنامه‌ای را برگزار کرد و این برای بازیکنان باعث دلگرمی است. فکر می‌کنم آخرین باری که فدراسیون چنین برنامه‌ای اجرا کرد سال ۸۷ بود. نمی‌دانم چه کسانی به من رأی دادند و مرا انتخاب کردند اما از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی درباره حضور ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا، اظهار داشت: همان طور که می‌دانید تغییراتی در کادر فنی تیم ملی ایجاد شد و شهرزاد مظفر هدایت تیم را برعهده گرفت. در این فرصت کوتاه ما هم تمرینات توپی و هم تمرینات بدنسازی را پیگیری می‌کردیم. اردوی و دیدارهای تدارکاتی هم در تایلند داشتیم و فکر می‌کنم حالا به ۸۰ درصد آمادگی رسیده‌ایم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره اظهارات سرمربی ژاپن، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در ادامه مسابقات با ژاپن و تایلند هم روبه‌رو شویم. این ۲ تیم جزو بهترین‌های آسیا هستند و ما هم برای مسابقات آماده‌ایم. همان طور که نتایج نشان می‌دهد بازی‌های ما مقابل این دو تیم پایاپای بوده است اما هر تیمی که بجنگد و از فرصت‌ها استفاده کند برنده میدان خواهد بود. رقابت سختی در این بازی‌ها داریم اما تلاش می‌کنیم همان که در جام ملت‌های آسیا قهرمان شدیم، در این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.