کد خبر : 101743
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 15:38
-

حضور دو بازیکن تیم ملی فوتسال در تیم دانشجویان قطعی شد

حضور دو بازیکن تیم ملی فوتسال در تیم دانشجویان قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسامی بازیکنان تیم فوتسال دانشجویان ایران در حالی هفته گذشته برای حضور در مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا اعلام شد که نام چند بازیکن ملی پوش هم در لیست دانشجویان دیده می شد. محمدرضا کردمشهدی، شهاب طالبی و باقر محمدی سه بازیکنی بودند که به اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسامی بازیکنان تیم فوتسال دانشجویان ایران در حالی هفته گذشته برای حضور در مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا اعلام شد که نام چند بازیکن ملی پوش هم در لیست دانشجویان دیده می شد.

محمدرضا کردمشهدی، شهاب طالبی و باقر محمدی سه بازیکنی بودند که به اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند و از سوی دیگر از آنها برای حضور در تیم دانشجویان دعوت به عمل آمده بود.

کادر فنی تیم ملی فوتسال در نهایت تصمیم گرفت کرد مشهدی و طالبی را به خاطر وضعیت تیم دانشجویان، در اختیار این تیم قرار بدهد و به این ترتیب این دو بازیکن در مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا همراه تیم ملی نخواهند بود. همچنین وضعیت باقر محمدی برای حضور در تیم دانشجویان هنوز قطعی نیست و در صورتی که سرمربی تیم دانشجویان گزینه های دیگری برای جایگزینی داشته باشد، محمدی در اردوی تیم ملی و در کنار سایر ملی پوشان باقی خواهد ماند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.